دستاورد مهم بیمه سلامت در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه
اقتصاد ایران: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: ایام دفاع مقدس ۲ دستاوردهای مهمی برای کشور داشت که در بیمه سلامت تداوم خدمات رسانی یکی از مهم ترین دستاوردها بود.
به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران به نقل از مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران، مهدی رضایی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران در نشست با مدیران این سازمان گفت: ایام دفاع مقدس ۲ در برابر رژیم متجاوز صهیونیستی حادثهای ناگوار برای ملت و کشور عزیزمان ایران بود. آسیب دیدن جان عدهای از هموطنان بی گناه، فرماندهان، دانشمندان و نخبگان علمی حقیقتاً ضایعه ناگواری است. همچنین آسیب دیدن منابع مادی سازهها و امکانات کشور خسارت است.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: از آنجایی که ما آغازگر این جنگ نبودیم، این واقعیت تلخ را میپذیریم و درصدد جبران خسارتهای آن برمی آییم و انشالله در ریشه یابی و احتمال پیشگیری از وقوع آن مطالعه میکنیم.
وی تصریح کرد: اما این حادثه و جنگ تحمیلی با خود دستاوردهایی در سطح ملی و سازمان برایمان داشته است. در سطح ملی مهمترین دستاورد تقویت انسجام ملی بود و چقدر زیبا حماسه ملت ایران درک عمیق میهن دوستی رابه نمایش گذاشت.
رضایی ادامه داد: دستاورد دوم، بازیابی سریع و واکنش نیروهای مسلح کشور در پاسخ به حملات غافلگیر کننده دشمن بود که باعث غرور و افتخار ملی شد. همچنین دستاورد سوم خدمات رسانی مطلوب دولت و دستگاهها در زمان جنگ به مردم بود که میتوان گفت مثال زدنی بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: چهارمین دستاورد، قدرت خود ترمیمی و بازگشت سریع به مدار خدمت رسانی و بازسازی نقاط آسیب دیده بود که نشان از عزم و اراده دستگاههای اجرایی و آمادگی در موارد بحران داشت.
وی گفت: پنجمین دستاورد مهم هم، تاب آوری بالا و آماده شدن مردم و کشور برای جنگ فرسایشی و طولانی مدت بود، اما دستارودها در سطح سازمان بیمه سلامت؛ وحدت و تمرکز بر تداوم خدمت رسانی به بیمه شدگان در شرایط اضطراری جنگ بود و این راهبرد اصلی مبنای تمامی تصمیمات سازمانی بود.
رضایی افزود: دومین دستاورد تسهیل و روانسازی دریافت خدمات در مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت بود، از جمله قبول نسخ کاغذی و نسخه پیچی کاغذی با تعهدات بیمهای ۹۰ و ۷۰ درصدی که بتوان در این شرایط از ایجاد مشکل برای بیمه شدگان جلوگیری کرد.وی بیان کرد: سومین دستاورد، تسریع در پرداخت مطالبات مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت و افزایش انگیزه در شرایط جنگی و حفظ اعتبار بیمه در میان بیمه شدگان بود.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه