اختصاصی اکونیوز|
قزاقستان هوش مصنوعی را در مخابرات به کار می گیرد
اقتصاد ایران: در مراسمی که در بورس اوراق بهادار قزاقستان برگزار شد، ، معاون اول هیئت مدیره شرکت قزاق تله کام (Kazakhtelecom) اعلام کرد که این شرکت هوش مصنوعی را در بخشهای مختلف به کار خواهد گرفت.
به گزارش بخش بینالملل خبرگزاری اقتصاد ایران به نقل از The Fast Mode، آرنور نورکاتوف اعلام کرد که در سال 2025، این شرکت قصد دارد 70,000 کاربر دیگر را به فیبر نوری منتقل کند، روترهای پرسرعت برای 75,000 مشتری نصب کند و 124,000 پورت نوری جدید را در سراسر کشور راه اندازی کند.
از دیگر اولویت های آتی این شرکت، استقرار هوش مصنوعی در نظام مخابراتی این کشور بوده از جمله مراکز تماس مبتنی بر هوش مصنوعی، پلتفرم های هوش مصنوعی، پزشکی از راه دور، ایستگاه های اتوبوس هوشمند، تجزیه و تحلیل ویدئویی و حتی پهپادها است. تمرکز ویژه ای بر مشارکت با سیستم های ماهواره ای مدار پایین (LEO) برای ارائه اتصال به روستاهای دورافتاده و مناطق قزاقستان، از جمله دسترسی به اینترنت، شده است.
این شرکت همچنین قصد دارد GPU با کارایی بالا برای محاسبات، هوش مصنوعی و وظایف یادگیری ماشین ایجاد کند.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه