فورد در بیانیهای به رویترز اعلام کرد، از آنجایی که پذیرش خودروهای الکتریکی در اروپا کند شده است، ما معتقدیم که باید به مشتریان خود گزینههای موتور احتراق داخلی و خودروهای هیبریدی را پس از سال ۲۰۳۰ ارائه دهیم.
خودروهای هیبریدی که شکاف بین خودروهای گازسوز و خودروهای برقی را پر میکنند، طی سال گذشته افزایش تقاضا را تجربه کردهاند و خودروسازان را بر آن داشته تا از حرکت خود به سمت الکتریکی شدن کم کنند. فقدان زیرساخت شارژ در اروپا نیز برخی از خریداران را از روی آوردن به خودروهای برقی منصرف کرده است.
با این حال، خودروسازان جهانی در تلاش هستند تا در نهایت خط تولید بنزینی خود را به تمام الکتریکی تغییر دهند زیرا آنها تحت فشار برای کاهش آلایندگی خودرو هستند.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه