این شرکت اعلام کرد با صداهایی واقعی و احساسی صحبتی طبیعی را تولید میکند.
این فناوری براساس نوآوری فعلی text to speech API شرکت بنا شده و از سال ۲۰۲۲ میلادی در دست توسعه بوده است. اوپن ای آی قبلاً از نسخهای از مجموعه ابزار برای تقویت صداهای از پیش تعیین شده موجود در API تبدیل متن به گفتار فعلی و ویژگی Read Aloud استفاده کرده است. مجموعهای از نمونهها در وبلاگ رسمی این شرکت وجود دارد و آنها به میزان بسیار زیادی به واقعیت نزدیک هستند.
اوپن ای آی اعلام کرده این فناوری را به عنوان دستیار خوانش، ترجمه زبان و کمک به افرادی با شرایط خاص کاربرد دارد. این شرکت همچنین یک برنامه پایلوت در دانشگاه براون نیز انجام داده که با ایجاد Voice Engine به بیمار دچار اختلالات حرف زدن، کمک کرد.
شرکت از ریسکهای جدی این فناوری به خصوص با توجه به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در آمریکا نیز آگاه است. اوپن ای آی اعلام کرده بازخوردهای مربوط به شرکای بین المللی و آمریکایی از دولتهای مختلف بخشهای رسانه، سرگرمی، تحصیل، مدنی و غیره را نیز در نظر میگیرد تا عرضه محصول با کمترین ریسک تضمین شود.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه