رئیس شورای شهر:
فعلاً برنامهای برای تغییر طرح ترافیک پایتخت نداریم
اقتصاد ایران: رئیس شورای شهر تهران درباره احتمال تغییر طرح ترافیک در سال آینده گفت: تا این لحظه طرح جدیدی به شورا ارسال نشده و هنوز مشخص نیست.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مهدی چمران امروز پیش از آغاز دویست و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز در ابتدا آقای امانی؛ عضو شورای شهر تهران گزارشی را از محله مجیدیه جنوبی در منطقه 8 ارائه خواهد کرد و در ادامه انتخاب قائممقامان ذیحساب شهرداری تهران در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت.
وی افزود: در ادامه جلسه نیز با توجه به اینکه هنوز اساسنامه دو سازمان از جمله بهشت زهرا(س) و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به تصویب نرسیده است، این دو موضوع در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت و چنانچه زمان اجازه بدهد به بررسی پرونده باغات خواهیم پرداخت.
رئیس شورای شهر تهران در واکنش به این موضوع که آیا مدیرعامل شرکت بهرهبرداری از مترو تهران و حومه استعفا داده است، تصریح کرد: در این خصوص خبری ندارم، البته مدیرعامل مترو متن مصاحبه اخیر خود را با یکی از رسانهها برای بنده ارسال و گفته بود که صحبتهای بنده (مدیرعامل) عوض شده بود که انشاءالله همینطور باشد!
چمران در ارتباط با احداث تراموا گفت: در این ارتباط در سال 1403 بودجهای برای مطالعه این مد از حمل و نقل برای شهرداری تهران پیشبینی شده است البته قرار نیست تراموا به صورت ریلی در پایتخت احداث شود و شبیه اتوبوسهای 3 کابین خواهد بود.
وی همچنین درباره اظهارنظر شهردار تهران مبنی بر اینکه سال آینده، سال بهار حمل و نقل خواهد بود و ترافیک کاهش مییابد، افزود: امیدواریم که همه موارد دست به دست هم بدهد تا این مسئله محقق شود، البته در این ارتباط نیاز به همکاری و همراهی مردم است و انشاءالله با تامین واگنها و اتوبوسهای جدید شرایطی فراهم شود که مردم کمتر از خودروهای شخصی استفاده کنند و این مسئله میتواند باعث کاهش بار ترافیک در پایتخت شود.
رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سؤال که آیا طرح ترافیک در سال آینده تغییر میکند، گفت: تا این لحظه هنوز طرح جدیدی به شورا ارسال نشده و هنوز مشخص نیست.
چمران همچنین در ارتباط با ساخت و تولید اتوبوس توسط کارخانجات داخلی گفت: در این ارتباط نیز قراردادهایی بسته شده و با توجه به شرایط اتوبوسسازها قرار بود ماهیانه 50 دستگاه اتوبوس تحویل داده شود که این تعداد در برخی از ماهها تحویل داده نمیشود، البته ما مطلع هستیم که آنها نیز مشکلات خود را در فرآیند ساخت اتوبوس دارند.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه