ضرورت برخورد با فروش پوشاک قاچاق در فضای مجازی
اقتصاد ایران: در حال حاضر که فضا برای مقابله با پوشاک قاچاق فراهم شده است نباید از فضای مجازی غافل شد و باید سیاست روشنی را برای جلوگیری از فروش پوشاک استوک و قاچاق در فضای مجازی اتخاذ کرد.
البته با گذشت یک هفته از اجرای این طرح همچنان در فضای مجازی بازار خرید و فروش پوشاک قاچاق داغ است و افراد با تبلیغات اغوا کننده و ارائه کالاهای استوک نسبت به فروش کالاهای قاچاق اقدام می کنند. در حال حاضر علاوه بر صفحات متعدد فروش پوشاک قاچاق در اینستاگرام در سطح فضای مجازی هم فروش کالاهای قاچاق رونق بالایی دارد.
به عنوان نمونه یک صفحه با نام ترندیول که آدرس خود را ارومیه معرفی می کند با ارائه پوشاک انواع برندهای ترک و خارجی اقدام به فروش کالا و تحویل سفارش ها در کوتاه ترین زمان اقدام می کند.
به نظر میرسد در حال حاضر که فضا برای مقابله با پوشاک قاچاق فراهم شده است نباید از فضای مجازی غافل شد و باید سیاست روشنی را برای جلوگیری از فروش پوشاک استوک و قاچاق کرد تا تولیدکننده داخلی بتواند نفس کشیده و بخشی از مشکلات خود را مرتفع سازند.=

اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه