او اعلام کرد که در شرایط کنونی به جای ساخت مستندهای بلند، بر تولید گزارشهای کوتاه ۲ تا ۳ دقیقهای با محوریت روایتهای اجتماعی و خبری متمرکز شده است.
فرجی با بیان اینکه در پروژه مستندی با عنوان «از قلب ایران» فعالیت میکند، گفت: سعی میکنیم روزی یک ویدئو از وقایع این روزها منتشر کنیم و این محتواها در شبکههای اجتماعی به صورت دو زبانه (فارسی، عربی و انگلیسی) پخش میشوند تا مخاطبان خارجی نیز بتوانند روایت مستقیم از ایران را دنبال کنند.
از جمله سوژههای مورد توجه این مستندساز تا به امروز، زندگی روزمره مردم، خانوادههای شهدا، رویدادهای فرهنگی مانند کنسرت علی قمصری و نماز جمعه تهران بوده است.
وی افزود: تدوین و پخش مستندهای طولانی در وضعیت فعلی سخت است؛ همکارانم معتقدند امکان فیلمبرداری میدانی با محدودیت مواجه است، بنابراین باید به راهحلهای جایگزین فکر کنیم.
فرجی توضیح داد که در این شرایط از ترکیب تصاویر آرشیوی، تحلیلهای کوتاه و مقایسه رویدادها با نمونههای مشابه (مانند غزه) استفاده میکند.
او تأکید کرد: مستندسازی لزوماً به معنای حضور فیزیکی در همه صحنهها نیست؛ با خلاقیت میتوان در قالب کلیپهای کوتاه هم روایتهای تأثیرگذار ساخت.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه