فرماندار گلپایگان عنوان کرد:
رسانهها بازوی دفاعی کشور در جنگ ترکیبی دشمن
اقتصاد ایران: فرماندار گلپایگان بر ضرورت آمادگی همهجانبه دربرابر جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد و نقش رسانهها را در اطلاعرسانی صحیح، آرامسازی فضای روانی جامعه و مقابله با تهدیدات، حیاتی دانست.
به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، علیاکبر رضایی، شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط خاص کشور اظهار کرد: با توجه به تحولات اخیر و فضای ویژهای که در کشور حاکم است، شهرستان گلپایگان نیز از این قاعده مستثنی نیست، هرچند ممکن است شدت این وضعیت در برخی مناطق بیشتر باشد، اما آمادگی و هوشیاری در همه نقاط، بهویژه در حوزه رسانه، ضرورتی اجتنابناپذیر است.
وی با تأکید بر اهمیت آمادگی در مواجهه با هرگونه بحران، افزود: یکی از ارکان اصلی مقابله با تهدیدات، اطلاعرسانی صحیح، دقیق و بهموقع است و در شرایط بسیار حساس و سرنوشتساز کنونی، مردم بهخوبی درک کردهاند که در موقعیتی خطیر قرار داریم. زمانی که از شرایط جنگی سخن گفته میشود، هدف ایجاد التهاب و نگرانی نیست، بلکه تأکید بر آمادگی کامل برای مواجهه با بدترین سناریوهاست. باید بتوانیم با مدیریت دقیق و عاقلانه، ضمن آگاهیبخشی واقعی، آرامش روانی جامعه را حفظ کنیم و مانع از تزریق استرس و ترس بیمورد به بدنه اجتماعی شویم.
وی تصریح کرد: آثار جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، اگرچه در سطح ملی احساس میشود، اما ما در سطح شهرستان نیز وظیفه داریم این آثار را تا حد ممکن خنثی کرده و به حداقل برسانیم. در این میان، نقش رسانهها بیبدیل است. هر فرد، اعم از مسئول، خبرنگار یا شهروند دغدغهمند، باید بداند در کجای این برهه تاریخی ایستاده و چه رسالتی بر عهده دارد.
فرماندار گلپایگان تأکید کرد: فضای همدلی و انسجام، یکی از کلیدیترین نیازهای امروز کشور است. اختلافنظر و سلیقه طبیعی است، اما در چنین شرایطی باید به اجماع و وحدت عملی رسید.
رضایی به حضور برخی مهمانان با فرهنگها و دیدگاههای متفاوت در شهرستان اشاره کرد و گفت: این مسئله نیازمند تدبیر ویژه در حوزه سیاستگذاری فرهنگی و رسانهای است. رسانهها باید در کنار مسئولان، نقش جدی در فرهنگسازی و مقابله با تهدیدات نرم دشمن ایفا کنند.
وی خاطرنشان کرد: ما مسئولان باید ضمن داشتن حساسیت و آمادگی بالا، شرایطی برای مردم ایجاد کنیم که زندگی آرام، مطمئن و عادی داشته باشند. این پیام باید از طریق رسانهها بهدرستی به جامعه منتقل شود.

وی در ادامه گفت: تجربه دوران دفاع مقدس نشان داد که دشمن واقعی ما نه صرفاً اسرائیل یا قدرتهای جهانی، بلکه برخی خیانتها و بداخلاقیهای داخلی است که دشمن خارجی نیز روی آنها سرمایهگذاری کرده است. شناسایی و برخورد با این عناصر وظیفه دستگاههای امنیتی است، اما افشای ماهیت آنها و اطلاعرسانی به مردم، رسالت رسانههاست.
وی با اشاره به برخی سوءاستفادهها در حوزه بازار تصریح کرد: ایجاد ناآرامی اقتصادی و بینظمی از جمله اهداف دشمن است. در مقابله با این تهدیدات، باید همزمان از ابزارهای فرهنگی، رسانهای، امنیتی و آگاهسازی بهره گرفت.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه