رئیس سازمان توسعه تجارت تاکید کرد:
لزوم تقویت برندهای ایرانی در بازارهای جهانی
اقتصاد ایران: رئیس سازمان توسعه تجارت برندها را بخشی از هویت و سرمایه یک کشور دانست و بر تقویت برندهای ایرانی در بازارهای جهانی تاکید کرد. بیستمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته امروز افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، رئیس سازمان توسعه تجارت در حاشیه مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته، بر تقویت برندهای ایرانی برای رقابت در بازارهای جهانی تاکید کرد. دهقان دهنوی گفت: برندها بخشی از هویت و سرمایه یک کشور هستند و با استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی میتوانیم آنها را در سطح جهانی مطرح کنیم.
مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته امروز ۲۳ آذر ماه با حضور آقاپور مشاور اقتصادی رییس جمهور، دهقان دهنوی رئیس سازمان توسعه تجارت، صدیف بیک زاده سرپرست شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد. ۱۵۰ شرکت فعال در این حوزه از امروز تا ۲۶ آذر ماه آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه صنعت تبلیغات را در فضایی بالغ بر ۲۰۰۰۰ مترمربع در معرض دید فعالان، متخصصان و علاقهمندان این حوزه قرار دادهاند.
تبلیغات و برندینگ، بازاریابی، تبلیغات دیجیتال، تلویزیونی، رادیویی، چاپی، محیطی، تعاملی، بازاریابی محتوایی، شبکههای اجتماعی، بازاریابی درونگرا، ماشینهای چاپ و لیزر، خدمات طراحی و چاپ و خدمات و تجهیزات نمایشگاهی و... از جمله مهمترین محورهای برگزاری این رویداد عنوان شده است.
از جمله مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه نیز میتوان به حمایت از صنعت تبلیغات و ارتقاء سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات در بین افراد جامعه و دست اندکاران تجارت، صنایع و خدمات، کاهش هر چه بیشتر عوارض منفی تبلیغات بازرگانی و افزایش کارکردهای مثبت و توسعه آن، آشنایی با تکنیکهای بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی و تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات، تجهیزات و ماشین آلات صنعت تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با ماشین آلات جدید چاپ و... اشاره کرد. علاقهمندان به بازدید این نمایشگاه میتوانند تا ۲۶ آذر ماه و از ساعت ۹ الی ۱۶ از این رویداد بازدید کنند.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه