سه رمان حماسی در بازار نشر عرضه شد

اقتصاد ایران: سه رمان حماسی «چاه سرخ»، «داغ سرخ» و «رودی و مستر موسفید» توسط انتشارات سوره‌مهر منتشر و راهی بازار نشر شدند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  سه رمان حماسی «چاه سرخ»، «داغ سرخ» و «رودی و مستر موسفید»به تازگی توسط انتشارات سوره‌مهر منتشر و روانه بازار نشر شده‌اند.

«چاه سرخ» نوشته محمود مهدوی، مقام اول بخش رمان دومین جایزه ملی «داستان حماسی» است که لحظات دردناک و حماسی نبرد ملی میهنی «چالدران» را برای مخاطب روایت می‌کند. وقایع رمان در سه منطقه اردبیل، تبریز و دشت چالدران می‌گذرد و سایه روشنی از نبردها و زندگی شاه اسماعیل صفوی را به تصویر کشیده است. شخصیت اصلی و محوری داستان دختری به نام «زلیخاست» که محافظ همسر شاه اسماعیل (تاجلی بیگم) است و با او در جنگ‌ها و نبردها شرکت می‌کند.

این کتاب با ۲۰۸ صفحه و قیمت ۱۹۵ هزار تومان عرضه شده است.

«داغ سرخ» نوشته حسین شمس‌آبادی دارنده مقاوم دوم بخش رمان دومین جایزه ملی «استان حماسی» است. «داغ سرخ» نگاهی متفاوت به حماسه سربداران دارد و روایت‌گر زندگی مردم غیور خراسان است که به یکصد و بیست سال چیرگی مغول‌ها بر ایران پایان می‌دهند. طاهر جوانی که زائیده تخیل نویسنده است در بستر رمان جان می‌گیرد و هم‌پای ارادت به عشق پاکش، پناه مردم می‌شود و کاری می‌کند کارستان که در تاریخ این سرزمین ماندگار می‌شود.

این کتاب با ۲۴۷ صفحه و قیمت ۲۲۵ هزار تومان عرضه شده است.

آخرین کتاب با نام «رودی و مستر مو سفید» نوشته مینا سعادت پور منتشر شده است. کتاب فضایی فانتزی دارد و داستان دختری ۱۵ ساله به نام رودابه است که در یک جهان موازی، با یکی از شخصیت‌های شاهنامه دوست می‌شود و ماجراهای زیادی را خلق می‌کند.

این کتاب نیز با ۲۳۶ صفحه و قیمت ۲۱۵ هزار تومان عرضه شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ