توضیحات امیر قلعه نویی بعد از برد پرگل شاگردانش

اقتصاد ایران: امیر قلعه‌نویی بعد از برتری پرگل تیمش مقابل قطر اظهاراتی را در خصوص جوانگرایی و آینده تیم ملی مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  او گفت: شاید به برخی بازیکنان جوان بازی نرسیده و ما سعی داریم آرام آرام جوان‌گرایی کنیم،‌ تغییری که همراه با نتیجه باشد. جوانان در این اردو خیلی ما را امیدوار کردند. ژاوی در بارسلونا جوانگرایی کرد الان بارسا کجاست؟ ژاوی کجاست؟ تیم ملی باید توام با نتیجه جوانگرایی کند. 

سال 2007 که مربی تیم ملی بودم در اجلاسی در آسیا شرکت کردم که در خصوص تیم‌سازی راجع به شخصیت مربی و نوع مربی صحبت می‌کردند، شاخص های زیادی داشتند اما در کل شاخصه ها ساختار دفاعی چقدر خوب باشد و چقدر ایجاد موقعیت می کند.

امیدوارم تیم ملی روز به روز بهتر شود. به بچه‌ها گفته ام شاید جام جهانی نباشم و باید در جام جهانی دو مرحله بالا بروید و صعود کنید. این توانایی در بازیکنان هست. در بازی با ازبک هم 40 دقیقه 10نفره بازی کردیم و بعد مقابل قطر این گونه بازی کردیم. هم تمرینات و هم ریکاوری خوب بوده که مقابل تیم خوب قطر چنین بازی کردیم آن هم با 2 پرواز آنچنانی.

قلعه‌نویی اظهار کرد: قبل از بازی گفتم که نگران گلزنی نیستم زیرا تیم ایجاد موقعیت می‌کند. وقتی تیم ایجاد موقعیت می کند و گل نمی زند باید نگران بود. عین روز برایم روشن بود بازی با قرقیزستان، امارات و ازبکستان موقعیت های زیادی داشتیم مقابل امارات هم می توانستیم این نتیجه را تکرار کنیم. از نوع بازی تیم راضی ام. هم در ساختار دفاعی خوبیم و هم در ایجاد موقعیت اما بازیکنانم باید قدر موقعیت ها را بدانند.

در دو سه مسابقه ای که خارج از ایران بوده هم ساختار دفاعی خوبی داشتیم و هم خوب گلزنی کردیم و باز هم از میزبانی عزیزان تشکر می کنم. انتقاد باید باشد و بدون انتقادهم پیشرفتی حاصلی نمی شود.

وی گفت: از همه پیشکسوتان خواهش می کنم که حرف هایشان را بزنند اما انتقادی باشد که به تیم کمک کند. برخی انتقادها بدون حب و بغض و سهم خواهی بوده. باز هم دست عزیزان را می فشارم و بیایند به تیم ملی کمک کنند. امروز صبح پیام فریبا، محصص و شرفی را داشتم. دست شرفی را باید بوسید. وقتی مهاجرانی و شرفی می گویند راهت درست است و ادامه بده حرفشان درست است زیرا وقتی از قاره آسیا دو تیم به جام جهانی رفته‌اند این ها مربی بوده اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ