شوراها می‌توانند بازوی مشورتی مجلس باشند

اقتصاد ایران: بندرعباس- نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراها می‌توانند بازوی مشورتی مجلس باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادی شنبه شب در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان در مجلس و شورای اسلامی با اعضای شورای اسلامی هرمزگان، اظهار کرد: به کار گیری از نیروهای استان هرمزگان در مناصب استانی و ملی همواره یکی از مطالبات مردم استان بوده است بر همین اساس تلاش کردیم افرادی از نیروهای استان را که قابلیت قبول مسؤولیت در مرکز کشور را دارند شناسایی کرده و به دولت معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه عملکرد نیروهای هرمزگانی در دولت‌ها مثبت ارزیابی می‌شود، افزود: متأسفانه بخشی از بدنه جامعه نخبگانی استان هرمزگان علاقه‌ای به سکونت و فعالیت در پایتخت ندارند و همین امر موجب کمرنگ شدن حضور هرمزگانی‌ها در مناصب اجرایی کلان شده است.

مرادی با تاکید بر لزوم تنظیم نقش نمایندگان مردم در مجلس و نمایندگان مردم در شوراها، گفت: نمایندگان مردم باید به نحوی عمل کنند که مکمل یکدیگر باشند و همدیگر را پوشش دهند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از پیشنهادات کارشناسی اعضای شوراهای شهر و روستا، گفت: این شوراها می‌توانند در کمیته‌ای کارشناسی به بازویی برای کمک به مجلس و مشورت در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌ها تبدیل شوند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی به موضوع کمبود برنج در بازار نیز اشاره‌ای کرد و تاکید کرد: این موضوع منجر به ایجاد تقابلی بین نمایندگان استان‌های جنوبی با نمایندگان استان‌های جنوبی شده است و اصرار وجود دارد که باید واردات برنج خارجی بر اساس سرانه‌ای باشد که برنج داخلی نیز به فروش برسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ