رئیس سازمان نظام پزشکی کشور:

مقوله سلامت اولویت اصلی جامعه امروز است

اقتصاد ایران: رشت- رئیس سازمان نظام پزشکی کشور با تاکید بر اینکه پزشکان و کادر درمان افسران خط مقدم جبهه سلامت هستند، گفت: مقوله سلامت اولویت اصلی جامعه امروز است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، ایرج فاضل امروز جمعه در همایش روز تجلیل از پزشکان برتر گیلان در رشت با گرامیداشت روز پزشک اظهار کرد: سلامت مهم‌ترین مساله جامعه است و پزشکان بهترین حافظان نظام هستند.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور با تاکید بر لزوم توجه به پدیدآورندگان سلامت جامعه بیان کرد: مقوله سلامت اولویت اصلی جامعه امروز است و پزشکان و کادر درمان افسران خط مقدم جبهه سلامت هستند.

فاضل با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری در حوزه سلامت اضافه کرد: اولویت بندی در سرمایه گذاری در حوزه سلامت و تقویت جامعه پزشکی بسیار اهمیت دارد.

به گفته وی، توجه به حوزه سلامت در سرفصل‌های مختلف سهم جامعه را در سلامت اجتماعی ارتقا می بخشد.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به ظرفیت‌های سلامت محور گیلان بیان کرد: انجمن پزشکی عمومی گیلان از انجمن‌های فعال کشور است و دارای جامعه هدفی متعهد و متخصص است.

فاضل با اشاره به حرکت دولت به سمت واقعی سازی تعرفه‌ها در حوزه پزشکی اضافه کرد: انجمن‌ها و گروه‌های سلامت محور در نهادینه سازی فرهنگ سلامت در جامعه نقش آفرین باشند.

وی با تاکید لزوم تقویت انجمن‌های پزشکی افزود: تقویت انجمن‌های پزشکی بسیار اهمیت دارد و باید در این خصوص برنامه مدونی تعریف شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور، سلامت اجتماعی را لازمه توسعه پایدار دانست و بیان کرد: سلامت جامعه پایه و اساس بسیاری از سرفصل‌های دیگر است و لذا متولیان و دست اندرکاران امر سلامت باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

در همایش گرامیداشت روز پزشک که به همت انجمن پزشکان عمومی استان گیلان برگزار شد، از جمعی از پزشکان برتر استان در رشت تجلیل شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ