ساختار معاونتهای وزارت راه و شهرسازی باید اصلاح شود
اقتصاد ایران: یک کارشناس حملونقل با بیان اینکه "باید دید هدف از تفکیک وزارت راه و شهرسازی چیست"گفت: باید در این وزارتخانه، وزیر راه معاونت حملونقل به معنای واقعی ایجاد کند.
وی با بیان اینکه پاسخ به این پرسش منفی است، توضیح داد: معتقدم در ادغامها و تفکیکها هیچگاه اهداف محقق نشده است. با همین ساختار وزارت راه و شهرسازی میتوانیم به اهداف برسیم، البته با این شرط که در این وزارتخانه، وزیر راه معاونت حملونقل به معنای واقعی ایجاد کند.
وی با تاکید بر اینکه این معاونت باید حکم قائم مقام وزیر راه و شهرسازی را داشته باشد، افزود: این معاونت باید دارای اختیار بوده و اسم معاون از روی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، راهآهن، راهداری، سازمان هواپیمایی و ... برداشته شود و اینها زیرمجموعه معاونت حملونقل باشند.
کارشناس حملونقل بیان کرد: مجموعههای ذکر شده باید ذیل معاون حملونقل وزیر راه وشهرسازی باشند. در این صورت میتوان به اصلاح امور و تحقق اهداف امیدوار بود. وزارت حملونقل میتواند در قالب یک معاونت با نام حملونقل وظایف، چارچوب و مسئولیتهای محوله را به خوبی اجرایی کند.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه