حبیب‌الله عباسی مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری شد

اقتصاد ایران: مدیرکل سابق روابط عمومی ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود از آغاز فعالیت حبیب‌الله عباسی به عنوان مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمدمهدی طباطبایی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و فعلی روابط دفتر رئیس جمهور، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات محمدمهدی رحیمی در مدت تصدی این مسئولیت، تصریح کرد: آقای رحیمی در مدت یک ماه گذشته که بنده به اینجا آمدم نیز با حسن خلق و سعه صدر، همکاری سازنده و مؤثری داشتند.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور همچنین با اشاره به سابقه طولانی آشنایی خود با حبیب‌الله عباسی، مدیرکل جدید روابط عمومی، به سابقه بیش از دو دهه فعالیت وی در عرصه رسانه و به خصوص هم‌زمان با ظهور رسانه‌های مجازی و از جمله مشارکت مؤثر در راه‌اندازی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار داشت: برای آقای عباسی نیز آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانند دوره‌ای جدید و سرشار از موفقیت و اتفاقات خوب را رقم بزنند.

محمدمهدی رحیمی نیز در این مراسم به تقارن برگزاری این آئین با ایام مبارک میلاد رسول گرامی اسلام (ص) اشاره کرد و گفت: کار روابط عمومی دفتر رئیس جمهور با روابط عمومی دستگاه‌های دیگر متفاوت است و کار کردن با رئیس جمهور چارچوب ویژه‌ای دارد. کار در این مجموعه به اقتضای همراهی با شخص اول اجرایی کشور فشردگی و اقتضائات خاصی دارد که اجرای مأموریت‌های آن تنها با همراهی و تلاش شبانه‌روزی یک تیم حرفه‌ای و متعهد ممکن شد و لازم می‌دانم از زحمات همه آنان قدردانی کنم و امیدوارم آقای عباسی نیز در اجرای مأموریت‌های این بخش موفق باشند.

حبیب‌الله عباسی مدیرکل جدید روابط عمومی دفتر رئیس جمهور نیز در این مراسم با بیان اینکه امیدوارم با همراهی یکدیگر در مقطع حساس کنونی بتوانیم کمک کنیم تا امیدی که در جامعه ایجاد شده تبدیل به اعتماد و سرمایه اجتماعی پایدار شود، اظهار داشت: همه تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا با همکاری و همراهی همکاران مجموعه روابط عمومی و دیگر بخش‌های ریاست جمهوری، اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های دولت را مؤثرتر و امیدبخش‌تر انجام دهیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ