آشنایی با تغییرات بزرگ‌ترین بازطراحی اسنپ‌چت

اقتصاد ایران: اسنپ‌چت با ساده‌سازی اپلیکیشن خود قصد دارد آمار بازدیدها را افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، اسنپ‌چت بزرگترین بازطراحی خود در سال‌های اخیر را با کاهش پنج تب به سه تب انجام می‌دهد. یکی از تب‌ها برای ارسال پیام و استوری، تب دوم برای دوربین و دیگری برای نمایش تمام‌صفحه‌ی ویدیوهای تولیدکنندگان محتوا، شبیه‌به تیک تاک است.

بازطراحی اخیر که Simple Snapchat نامیده می‌شود، روز سه‌شنبه در اجلاس سالانه‌ی شرکای اسنپ در لس آنجلس اعلام شد. ایوان اشپیگل، مدیرعامل Snap می‌گوید: «این طراحی، استوری‌ها را به پیام‌ها نزدیک‌تر می‌کند، کشف محتوا را ساده‌تر می‌سازد و مردم را به‌طور مستقیم جلوی دوربین ما قرار می‌دهد تا خود را ابراز کنند.»

فرمت ساده شده ی اسنپ چت

تاکنون، اسنپ‌چت پنج تب اصلی داشت که شامل نقشه، چت‌های خصوصی، دوربین، استوری‌ها و اسپات‌لایت می‌شد. هنگامی که این بازطراحی برای ۸۵۰ میلیون کاربر اسنپ‌چت اعمال شود، نقشه‌ی اسنپ در تب پیام‌رسانی به‌همراه استوری‌ها قابل دسترسی خواهد بود.

در سمت راست دوربین، فید جدید و یکپارچه‌ای با عنوان «برای شما» از ویدیوهای تمام‌صفحه‌ی کسانی که دنبال می‌کنید نمایش داده می‌شود. در اینجا، اسنپ اساساً اسپات‌لایت را با محتوای رسانه‌هایی مانند وال‌استریت ژورنال و دیلی‌میل ترکیب کرده است.

اسنپ بیشتر درآمد خود را از تبلیغاتی که در اطراف فید محتوای تولیدکنندگان نمایش می‌دهد، به‌دست می‌آورد، بنابراین این بازطراحی به‌طور تدریجی انجام می‌شود تا به‌قول اشپیگل «واقعا بتوانیم هر تغییری در پویایی محتوا را درک کنیم.»

 هدف کلی این بازطراحی این است که اسنپ‌چت را به روش تولید محتوای قابل دسترس‌تر و جذاب‌تر از تیک‌تاک و اینستاگرام تبدیل کند. اشپیگل معتقد است که این امر به بهبود کسب‌وکار تولیدکنندگان محتوا در اسنپ‌چت کمک خواهد کرد، که در مجموع هر ماه بیش از یک میلیارد محتوا در این برنامه به‌اشتراک می‌گذارند.

اشپیگل می‌گوید: «یکی از کارهایی که تولیدکنندگان محتوا به‌خوبی انجام داده‌اند، استفاده از ویدیوهای کوتاه برای رشد تعداد بازدید استوری‌ها و سپس درآمدزایی از طریق برنامه‌ی تقسیم درآمد ما بوده است. فکر می‌کنم با چیدمان جدید اپلیکیشن، این‌کار آسان‌تر هم خواهد شد.»

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ