حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند:

جوان‌های ورزشکار موجب سربلندی ایران هستند+فیلم

اقتصاد ایران: حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: جداً جوان‌های عزیز ورزشکار ما - که مایه افتخار هستند - برای کشور ایران اسباب عزت و سربلندی محسوب می‌شوند، بلاشک.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، دیدار اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با رهبر انقلاب اسلامی امروز (۲۸ شهریور) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

بازی‌های المپیک و پارالمپیک امسال یک درخشش ویژه‌ای داشت

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار ضمن تشکر صمیمانه از مدال‌آوران، ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران کاروان‌های اعزامی به المپیک و پارالمپیک پاریس فرمودند: خیلی خوشحالم از اینکه یک بار دیگر این توفیق را پیدا کردم که با یک مجموعه‌ای از عزیزترین فرزندان این کشور ملاقات کنم. جداً جوان‌های عزیز ورزشکار ما - که مایه افتخار هستند - برای کشور ایران اسباب عزت و سربلندی محسوب می‌شوند بلاشک.

ایشان افزودند: امسال در بازی‌های المپیک و پارالمپیک یک درخشش ویژه‌ای انسان مشاهده کرد. من البته دنبال کردن جزئیات در کار ورزش و خبرها برایم میسر نیست؛ اما اجمالاً در جریان قضایا قرار می‌گیرم، تا آنجایی که وقت باشد می‌بینم و یا می‌شنوم. امسال بسیار برجسته بود، بسیار خوب بود.

رهبر انقلاب تاکید کردند: ملت را شاد کردید، احساس افتخار در ملت ایران به وجود آوردید شما، من صمیمانه تشکر می‌کنم از همه مدال‌آوران، از همه ورزشکاران، از همه مربیان، از همه دست‌اندرکاران، از وزارت ورزش، از کمیته المپیک و دیگر دست‌اندرکارانی که هستند، رؤسای فدراسیون‌ها، از همه‌شان صمیمانه متشکرم. کار ورزش را جدی گرفتید، درستش هم همین است.

سیاست‌های دوگانه کشورهای حاکم بر مسائل ورزش بین‌المللی در بازی‌های اخیر محسوس بود

رهبر انقلاب در ادامه فرمودند: یک چیز دیگری که امسال محسوس بود در بازی‌های المپیک، این سیاست‌های دوگانه کشورهای حاکم بر مسائل ورزش بین‌المللی است. واقعاً نشان دادند که سیاست‌های دوگانه و مغرضانه بر رفتار این‌ها حاکم است. فلان دولت را، فلان کشور را محروم می‌کنند به خاطر اینکه فلان جا جنگ راه انداخته؛ اما رژیم صهیونیستی را که هزاران کودک را به قتل رسانده در طول حدود یک سال بیش از ۴۱ هزار نفر را به قتل رسانده. این را محروم نمی‌کنند از بازی‌ها.

خب این سیاست دوگانه است، این مغرضانه است. این همان حرفی است که ما همیشه می‌گوئیم، بعضی‌ها حمل می‌کنند بر مبالغه، مبالغه نیست. میگویند ورزش سیاسی نیست، در حالی که بیشترین اعمال غرض سیاسی را در ورزش اینها می‌کنند و نشان می‌دهند.

دیدار اعضای کاروان‌های اعزامی به مسابقات پاریس با رهبر انقلاب

در ابتدای این دیدار، آیاتی از قرآن کریم توسط احسان بیات تلاوت شد. بیات قاری کوهنوردی است که فتح چهار قله معروف داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.

در ادامه خانم ساره جوانمردی، قهرمان پارالمپیک پاریس و پرافتخارترین بانوی ورزشکار پارالمپیکی ایران در دیدار امروز با رهبر انقلاب به بیان سخنان خود پرداخت.

جوانمردی، قهرمان پارالمپیک پاریس اهدای انگشتر رهبر انقلاب برای فرزندش را درخواست کرد.

در ادامه آرین سلیمی دارنده مدال طلای تکواندوی المپیک ۲۰۲۴ طی سخنانی گفت: برای بالا بردن پرچم عزیز کشورمان می‌جنگیم. با افتخار ایرانی هستم و ایرانی می‌مانم.

در پایان این دیدار اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با رهبر انقلاب اسلامی عکس یادگاری گرفتند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ