معین عنایتی:

اگر از استقلال پیشنهاد داشته باشم برمی‌گردم

اقتصاد ایران: معین عنایتی می‌گوید برای دوری از برخی حواشی تصمیم گرفته کارش را در فوتبال امارات دنبال کند.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  یکی از متفاوت ترین خبرهای نقل و انتقالاتی این روزهای فوتبال ایران خبر پیوستن معین عنایتی به الموج امارات بود.

پسر رضا عنایتی که خیلی زود تصمیم گرفت ادامه فوتبالش را در خارج از ایران دنبال کند، در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره این تصمیمش گفت: «شرایطم در ایران طوری شده بود که حسابی ادامه کار برایم سخت بود. درآمدن از زیر سایه نام پدر کاری بود که همیشه به دنبال انجامش بود و در چنین شرایطی خیلی‌ها از این مسئله سوءاستفاده می‌کردند. به همین دلیل به دنبال آن بودم که در خارج از ایران فوتبالم را پیگیری کنم و خدا را شکر با تیم الموج به توافق رسیدیم و امسال در خدمت این تیم خواهم بود.»

او در پاسخ به این سوال که "منظورت از سوءاستفاده برخی افراد از نام پدرت چیست؟"، صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: «دوست ندارم زیاد این موضوع را باز کنم و به گذشته برگردم. در فوتبال ایران افراد زیادی را دیده‌اید که نتوانستند از زیر سایه اسم پدرشان خارج شوند و من هم هرگز دوست نداشتم این موضوع روی من تاثیر بگذارد ولی خب در فوتبال ایران چه بخواهی چه نخواهی درگیر حواشی این ماجرا می‌شوی. برخی‌ها می‌گفتند پیشرفت معین عنایتی با سفارش پدرش است و از این دست حرف‌های بی‌اساس. به همین خاطر تصمیم گرفتم به خارج از کشور بیایم تا هم تمرکز لازم برای ادامه کارم را داشته باشم و هم با عملکردم جواب این حرف‌ها را بدهم. واقعیت این است که پدرم همیشه حامی من بوده اما هیچوقت کاری نکرده که بدون تلاش به جایگاهی برسم.»

معین عنایتی در این باره که در فصول اخیر شایعاتی پیرامون حضورش در بزرگسالان استقلال شنیده شد اما هیچوقت اتفاق خاصی نیفتاد، عنوان کرد: «واقعیت این است که در دو سال آخر حضورم در امیدهای استقلال شرایط خیلی خوب بود و ما توانستیم قهرمان لیگ و قهرمانی کشوری را بگیریم. من در تمام بازی‌های آن فصل بازی کردم و 12 گل و 8 پاس گل داشته باشم و در کل شرایط خوبی بود. پس از آن بود که صحبت‌هایی شد و فرهاد مجیدی نظرش روی من و یکی دو نفر دیگر از بچه‌ها مثبت بود و به همین دلیل صحبت‌هایی شد که ما به تیم بزرگسالان اضافه شویم ولی خب تغییرات نیمکت و جدایی آقای مجیدی از استقلال اجازه نداد این ماجرا به سرانجام مشخصی برسد.»

عنایتی در واکنش به اینکه اگر از فوتبال ایران پیشنهادی دریافت کند قبول خواهد کرد یا خیر، تاکید کرد: «اصلا به بازگشت به ایران فکر نمی‌کنم. اولویت اصلی من بازی در خارج کشور است چون در آنجا فضا را برای فعالیتم خیلی سخت می‌بینم. با این حال اگر روزی از استقلال پیشنهاد دریافت کنم قطعا نمی‌توانم در مقابلش مقاومت کنم و برمی‌گردم. از کودکی به شکلی عجیب طرفدار استقلال بوده‌ام و همیشه عاشقانه این تیم را دوست دارم.»

بازیکن ایرانی الموج امارات در پایان گفت: «لازم می‌دانم از آقای آرش برهانی که زحمات زیادی برای کمک به فوتبال من کشیدند تشکر کنم و امیدوارم روزی بتوانم پاسخ محبت ایشان را بدهم.»

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ