نمایشگاه عکس«برداشت دوم» درباغ کتاب افتتاح شد

اقتصاد ایران: مایشگاه عکس«برداشت دوم» با حضور جمعی ازعکاسان سینما درباغ کتاب تهران افتتاح شد.

- اخبار فرهنگی -

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شب گذشته 24شهریور ماه نمایشگاه عکس«برداشت دوم» با حضور جمعی ازعکاسان سینما درباغ کتاب تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه با مشارکت باغ کتاب تهران و انجمن صنفی عکاسان سینما به مناسب پاسداشت روز ملی سینما برگزار شد. درابتدای مراسم که به منظور پاسداشت حضور عکاسان سینما در این رویداد هنری برپا شد، محمد حسن سعادت هندی مدیر عامل باغ کتاب تهران در صحبت های کوتاهی گفت: «خوشحالم اولین برنامه رسمی که در خیالستان باغ کتاب از زمان حضورم برگزار می کنیم مربوط به حرفه ای است که خیلی دوستش دارم و با این رشته کار حرفه ایم را در سینما آغاز کردم و الان خوشحالم به بهانه روز ملی سینما میزبان هم صنفی های عزیزم در خیالستان باغ کتاب هستیم و آثارشان در معرض دید عموم قرار گرفته است. ضمن اینکه این اولین قدم ما در بهره برداری جدید از امکانات خیالستان است تا با برپایی نمایشگاه های دوره ای ، فصل جدیدی را از این فضای منحصر به فرد شاهد باشیم .»

او در بخش دیگری از صحبت هایش افزود: «از تک تک شما دوستان که در این نمایشگاه شرکت کردید سپاسگزارم . تشکر ویژه از همکارانم درباغ کتاب دارم که برای برگزاری این نمایشگاه یک هفته تمام، روز و شب زحمت کشیدند.»
در ادامه مراسم امیر عابدی از عکاسان پیشکسوت انجمن عکاسان سینما با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت صدرالدین حجازی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون گفت: «امروز تولد دوست  و همکار عزیزما زنده یاد بابک برزویه است و یادش را گرامی می داریم. از دوستان درمجموعه باغ کتاب برای برگزاری نمایشگاه «برداشت دوم» تشکر می کنم و امیدوارم این نمایشگاه سر آغاز همکاری های دیگر در این مجموعه باشد.»

محمد فوقانی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان سینما نیز در صحبت های کوتاهی گفت: « خوشحالم در این نمایشگاه و جمعی که حاضر هستند جوان تر ها را می بینم. این تعامل بین ما و باغ کتاب قطعا ادامه خواهد داشت. همه شما که دراینجا حضور دارید عاشق هنر عکاسی هستید وجمع شدن این عاشقان کنار هم اتفاق خوشایندی است.»

علی نیک رفتار ازعکاسان پیشکسوت و صاحب نام سینمای ایران نیز در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از مجموعه «باغ کتاب» گفت: «برگزاری این مراسم از هماهنگی، برنامه ریزی و به نتیجه رساندن آن کار پر زحمتی است. از محمد حسن سعادت هندی بابت حضور و همکاری بی دریغ و همیشگی اش تشکر می کنم. در مسئولیت جدیدش در«باغ کتاب» قدم اول را  برای انجمن برداشت. ما هم امیدوارم این تعامل و همکاری ادامه داشته باشد.»    

در بخشی از این مراسم از  شرکت ادیب گستر نوین به جهت حمایت و همکاری با انجمن صنفی عکاسان سینما تقدیر شد.

 

علی نیک رفتار، محمد فوقانی، امیرعابدی، مجید خمسه، محمد رضا اصفهانی، شهاب احمد لو، مهسا طیب طاهر، سمیرا بختیاری، ایران انتظام، علی بیات، پویا شاه جهانی، کوروش جوان،عباس شوقی،احسان نوروزیان، مریم شاکری، مهرنوش حیدرخانی از جمله حاضران در این مراسم بودند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ