شاهزاده ایرانی به دنبال اولین گل برای اینتر

اقتصاد ایران: یک رسانه ایتالیایی ضمن تمجید از مهدی طارمی در مطلبی نوشت که او به دنبال به ثمر رساندن اول گل خود با پیراهن این تیم است.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  تیم فوتبال اینتر در هفته چهارم سری آ ایتالیا شامگاه یکشنبه ۲۵ شهریور میهمان تیم مونزا است و به نقل از اکثر رسانه‌های ورزشی در ایتالیا «سیمونه اینزاگی» در این بازی از زوج مهدی طارمی و «مارکوس تورام» در خط حمله نراتزوری (لقب تیم اینتر) استفاده خواهد کرد.

سایت «inter-news» در رابطه با مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال اینتر نوشت: شاهزاده ایرانی به دنبال گل است، یا بهتر بگوییم به دنبال اولین گل خود با پیراهن اینتر. مهدی طارمی، مهاجمی که تاکنون از نظر گلزنی چیزی کمتر از دیگران نداشته، هنوز نتوانسته است با پیراهن اینتر اولین گل خود را به ثمر برساند. او فرصت خواهد داشت تا در دیدار برابر مونزا در ورزشگاه بریانتئو از ابتدا به میدان برود.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، به نظر می‌رسد تصمیم قطعی گرفته است که طارمی به جای لائوتارو مارتینز در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کاپیتان تیم در ابتدا استراحت خواهد کرد تا برای بازی‌های بزرگ مقابل منچسترسیتی و سپس میلان در بهترین شرایط ممکن آماده باشد. طارمی همراه با مارکوس تورام در خط حمله به میدان خواهد رفت.

اینزاگی آماده است تا دوباره زوج طارمی و تورام را که پیش از این در دیدار برابر لچه دیده شد، به میدان بفرستد. در هفته دوم سری آ، سرمربی اینتر، با توجه به مصدومیت لائوتارو مارتینز، تصمیم گرفت برای اولین بار به طارمی فرصت بازی از ابتدا را بدهد و بلافاصله هم پاسخ مثبتی دریافت کرد. طارمی در آن بازی عملکرد خوبی داشت و حتی پاس گل ماتئو دارمیان را روی سانتر فدریکو دی‌مارکو مهیا کرد. اما حالا، پس از این پاس گل، هدف بعدی او گلزنی خواهد بود. طارمی از دو بازی موفق ملی بازگشته است. او ۱۸۰ دقیقه برابر قرقیزستان و امارات متحده عربی بازی کرد و گل پیروزی‌بخش را مقابل قرقیزستان به ثمر رساند. در مونزا، شاهزاده ایرانی به دنبال اولین گل خود به عنوان بازیکن اینتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی در دیدارهای پیش فصل اینتر موفق شد در ۳ بازی ۵ گل برای تیمش به ثمر برساند و حالا باید دید در دیدار مقابل مونزا موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ