تنظیم‌گری و تعادل در بازار بر عهده شرکت پشتیبانی امور دام است

اقتصاد ایران: وزیر جهادکشاورزی تنظیم‌گری در بازار را ماموریت شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد و ورود این شرکت به بازار رقابتی بخش خصوصی با مسئولیت حاکمیتی آن برای متعادل سازی بازار ناسازگار دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا نوری وزیر جهاد کشاورزی، گفت: تنظیم‌گری در بازار وظیفه اصلی این شرکت است و نباید هیچ باری خارج از توان و مأموریت شرکت به ارکان آن تحمیل شود و به دلیل نقش حاکمیتی و مدیریتی شرکت پشتیبانی امور دام نباید از آن توقع ورود به بازار رقابتی بخش خصوصی را داشت و این امر به نوعی با ایفای وظیفه تنظیم‌گری مجموعه ناسازگار است.

وزیر جهاد کشاورزی، تنظیم مناسب بازار را نشانه عملکرد صحیح این شرکت در مدیریت تقاضا ارزیابی کرد و ورود بی‌مورد این شرکت در هر مشکلی را باعث هدر رفت توان و اختلال در سازوکار تعادل‌بخشی به بازار عنوان کرد.

نوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حفظ روحیه جهادی، ادامه مسیر جهاد سازندگی را در سوگیری همه فعالیت‌ها و اقدامات جهاد کشاورزی برای حفظ حرمت کلمه مقدس جهاد ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد با خدمت جهادی در همه سطوح مدیریتی و کاری، عنوان جهاد کماکان زیبنده نام وزارت جهاد کشاورزی باشد.

وی گفت: اگر رفتارهای ما نشان جهاد را داشته باشد این خدمت در شأن نظام جمهوری اسلامی و در تراز ارزش‌های نظام خواهد بود.

نوری اعتماد مردم را سرمایه بزرگ دولت و حاکمیت خواند و نقش این سرمایه را در پیشرفت و توسعه وزارت جهاد کشاورزی به دلیل مشارکت بیش از ۹۵ درصدی مردم، کشاورزان و بهره‌برداران برای رسیدن به امنیت غذایی، پراهمیت عنوان کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ