نازک ترین موبایل تاشوی دنیا به سبک آکاردئون

اقتصاد ایران: شرکت هواوی تکنولوژیز امروز (سه شنبه) از نخستین موبایل تاشوی جهان که ۳ بار تا می شود، رونمایی کرده است.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از رویترز، این درحالی است که چین تصمیم دارد در بزرگترین بازار موبایل جهان جایگاه برتر را به دست بیاورد و از رقیب خود یعنی اپل جلو بزند.

جالب آنکه هواوی چند ساعت پس از مراسم اپل از موبایل نوآورانه خود رونمایی کرده است. شرکت چینی در مراسمی در شنژن موبایل جدید «میت ایکس تی» را نمایش داد که کاربران می توانند مانند آکاردئون آن را در ۳ جهت تا کنند.

دستگاه مذکور که تاکنون بیش از ۳.۶ میلیون پیش سفارش دریافت کرده است. طبق اطلاعات وب سایت هواوی کاربران برای ثبت پیش سفارش این موبایل لازم نیست مبلغی به عنوان پیش پرداخت، بپردازند. این درحالی است که حجم کل بازار موبایل های تاشو جهان در سه ماهه دوم ۲۰۲۴ میلادی حدود ۴ میلیون دستگاه بود.

ریچارد یو مدیر ارشد اجرایی هواوی در مراسم رونمایی موبایل تاشو مذکور گفت: امروز محصولی را برای شما ارائه می کنیم که همه شرکت ها به آن فکر کرده بودند، اما هیچ کدام نتوانستند آن را بسازند. تیم ما ۵ سال روی ساخت آن تمرکز کرد و هرگز از فعالیت خود دست نکشید. ما جسارت ساخت دستاوردهای خارق العاده را داریم. امروز نیز یک بار دیگر تاریخچه این صنعت را دوباره تغییر دادیم، تخیل را به واقعیت تبدیل کردیم و در عصر دستگاه های پیشرو پیشرو شدیم.

میت ایکس تی در رنگ های قرمز و مشکی با نمایشگر ۱۰.۲ اینچی و قطر ۳.۶ میلیمتری ارائه می شود. هواوی مدعی شده این نازک ترین موبایل تاشو جهان است.

هواوی هم اکنون یک سری موبایل تاشو عرضه کرده که فروش قدرتمند آنها در چین سبب شده شرکت بتواند از سامسونگ سبقت بگیرد و به بزرگترین فروشنده موبایل های تاشو جهان در سال تبدیل شود.

اماموبایل تاشو ۳ تایی هواوی با قیمت ۲۸۰۸ دلاری که تقریبا ۲ برابر آیفون ۱۶ پرومکس است و همچنین تولید محدودآن، احتمالا سبب می شود دستگاه به سمبلی برای نمایش قدرت فناوری شرکت تبدیل می شود و فروش چندانی نداشته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ