اجرای ۲۲ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس

اقتصاد ایران: تبریز- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اعلام کرد: ۲۲ برنامۀ شاخص با صدها برنامۀ زیرشاخص در هفته دفاع مقدس امسال توسط این اداره کل اجرا می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،علی‌اکبر سلمانی صبح سه شنبه در جلسه هم‌اندیشی اعضای کمیتۀ ایثارگران ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس آذربایجان شرقی که با موضوع تدوین برنامه‌های این کمیته جهت اجرا در هفته دفاع مقدس به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین این برنامه‌‎ها، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا در قالب مراسم بزرگی تحت عنوان «مهمانی لاله‌ها» است.

وی افزود: این مراسم، پنجشنبه پنجم مهر، همزمان با سراسر کشور در تمام گلزارهای شهدای آذربایجان شرقی در همۀ مناطق روستایی و شهری استان، با حضور مسئولان، اقشار مختلف جامعه و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود و در آن پیام رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) قرائت خواهد شد.

وی افزود: فراهم کردن زمینۀ شرکت فعال ایثارگران عزیز در مراسم رژۀ نیروهای مسلح و نیز هماهنگی حضور منتخبی از این عزیزان جهت حضور در همایش بزرگ پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت در مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز و دیدار ویدئوکنفرانسی آنان با رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در روز شنبه، ۳۱ شهریور از رئوس برنامه‌های دیگر بنیاد شهید آذربایجان شرقی به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی ادامه داد: نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس شاهد، برگزاری میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه و همچنین ادارات بنیاد شهید شهرستان‌ها، فضاسازی فرهنگی و تبلیغات محیطی و برپایی غرفۀ فرهنگی و دایر کردن غرفۀ کتاب در نمایشگاه دفاع مقدس استان در مصلای امام خمینی (ره) تبریز از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید استان در هفته دفاع مقدس است.

سلمانی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در قالب طرح «سپاس» را ازدیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در هفته دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: در این طرح علاوه بر سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران، از آنان توسط دستگاه‌های اجرایی استان نیز تجلیل می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری ۱۰۰ یادوارۀ بزرگداشت شهدا در مناطق شهری و روستایی آذربایجان شرقی در هفته دفاع مقدس توسط ستاد استانی بزرگداشت این هفته، برنامه ریزی شده که بنیاد شهید استان فعالانه در برگزاری این یادواره‌ها مشارکت خواهد داشت.

سلمانی، تجلیل و تکریم از ایثارگران کارمند، اجرای طرح پیام آوران ایثار با هدف روایت و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس استان، آماده سازی موزه شهدا برای بازدید دانش آموزان و دیگر قشرهای جامعه، هماهنگی با بیمارستان اعصاب و روان فجر برای عیادت از جانبازان بستری در این بیمارستان، اجرای طرح خاطره نگاری خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اجرای طرح پایش سلامت ایثارگران و اعزام جامعۀ ایثارگری به اردوهای زیارتی و سیاحتی را عناوین برنامه‌های دیگر بنیاد شهید استان برای اجرا در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ