همکاری پارک فناوری پردیس و یک شرکت پتروشیمی

اقتصاد ایران: قرارداد همکاری بین این پارک و یک شرکت پتروشیمی با هدف رفع نیازهای فناورانه پتروشیمی کارون توسط شرکت های دانش بنیان عضو پارک به مبلغ هزار میلیارد ریال امضا رسید.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،قرارداد همکاری پارک فناوری پردیس و یک شرکت پتروشیمی با حضور حمید قدرت بین معاون توسعه و مدیریت منابع پارک فناوری پردیس و علیرضا صدیقی‌زاده مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره پتروشیمی کارون امضا شد.

موضوع این قرارداد ۳ ساله، توسعه دانش فنی بومی در زنجیره ارزش پتروشیمی و ساخت تجهیزات فناورانه برای اولین بار است. بر اساس این قرارداد، نیازهای فناورانه پتروشیمی کارون توسط پارک فناوری پردیس احصاء و به شرکت های دانش بنیان ارائه خواهد شد.

از سوی دیگر توانمندی های شرکت های دانش بنیان به پتروشیمی کارون عرضه خواهد شد. به موجب این قرارداد، در صورت تایید توانمندی‌ شرکت‌های دانش‌بنیان در اجرای هر پروژه توسط شرکت پتروشیمی، قراردادهای همکاری بین پارک فناوری پردیس و شرکت های دانش بنیان برای رفع این نیازها امضا خواهد شد.

در واقع پارک فناوری پردیس به عنوان واسط شرکت پتروشیمی و شرکت های دانش بنیان سراسر کشور قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش، این شرکت پتروشیمی اولین تولید کننده ایزوسیانات ها، مشتمل بر TDI و MDI و تکمیل کننده ی زنجیره ی ارزش پُلی یورتان ها در خاورمیانه و غرب آسیا است و در آن با استفاده از گازهای کلر، مونوکسیدکربن و هیدروژن و نیز خوراک تولوئن، بنزن، فُرمالین، آمونیاک، اسید نیتریک و اسید سولفوریک انواع محصولات پایه ای و اصلی پتروشیمی، با ارزش افزوده بالا و برخوردار از کیفیت ممتاز جهانی تولید و به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ