وزیر بازرگانی دولت پاکستان اعلام کرد

پاکستان متعهد به تقویت تجارت دو جانبه با ایران

اقتصاد ایران: وزیر بازرگانی دولت پاکستان اعلام کرد که پاکستان متعهد به تقویت تجارت دوجانبه با ایران و شرکای منطقه ای است

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، جام کمال خان، وزیر بازرگانی دولت پاکستان اظهار کرد که پاکستان مشتاق است تجارت با ایران و سازمان‌های منطقه‌ای را از طریق روابط تجاری سازمان همکاری شانگهای (SCO) و دیگر شرکای منطقه‌ای ارتقاء دهد. او در مصاحبه‌ای بر اهمیت بیست وسومین نشست وزرای اقتصاد و تجارت اعضای سازمان همکاری شانگهای که این هفته در اسلام‌آباد برگزار می‌شود، تاکید کرد.

این فرصتی مهم برای ارتقای همکاری‌های منطقه‌ای و کشف فرصت‌های تجاری جدید در اقتصاد در حال تغییر جهانی و منطقه‌ای است. وی گفت: در حالی که برخی از اعضای سازمان همکاری شانگهای تجارت دوجانبه را از طریق مبادله کالا و ارزهای محلی انجام می‌دهند، پاکستان قصد دارد در نشست اسلام آباد سیستم بهتری را برای تضمین ثبات در بخش تجارت ارائه کند.

بر این اساس، سفر دکتر رئیسی، رئیس جمهور شهید ایران، روابط اقتصادی و تبادل هیئت‌های تجاری بین دو کشور را مورد تاکید قرار داد. اگرچه این سفرها به دلیل شهادت دکتر رئیسی به تعویق افتاد اما پاکستان اعلام کرده که مایل به همکاری نزدیک با دولت جدید ایران است.

دو کشور متعهد به تقویت همکاری‌های اقتصادی دوجانبه و منطقه‌ای در چارچوب سازمان همکاری شانگهای هستند و وزیر بازرگانی دولت پاکستان تاکید کرده مشتاقانه منتظر مذاکرات مهمی با مقامات ایرانی در جریان نشست وزیران تجارت سازمان همکاری شانگهای در اسلام آباد است که شامل تعیین مرزهای تجاری است. طبق گزارش مینتمیرر، این رویداد باید روابط منطقه‌ای را تقویت و از منافع کشورهای عضو محافظت کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ