نماینده مردم غرب گلستان:

گلستان باید به سمت باشگاه داری حرکت کند

اقتصاد ایران: گرگان-نماینده مردم غرب استان گلستان با بیان اینکه استان گلستان باید به سمت باشگاه داری حرکت کند، گفت: باید از موضوع تیم داری خارج شد چراکه این کار هیچ نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، عبدالجلال ای ری  اظهار کرد: توسعه ورزش و بررسی مسائل و مشکلات آن یکی از اهداف مهم ما محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در کوتاه‌ترین زمان باید برای ورزش استان برنامه ریزی کرد، افزود: اکنون با آغاز فعالیت دولت چهاردهم و هم سو بودن با مجلس شورای اسلامی می‌توان اتفاق‌های مهم و بزرگی در حوزه ورزش رقم زد.

نماینده مردم غرب استان گلستان با اشاره به برنامه هفتم، گفت: اکنون یک سری مصوبات کلی و بودجه‌های سالانه‌ای در برنامه هفتم وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد اما در سطح استان برنامه‌ای برای جذب آن وجود ندارد.

وی در خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: در هر کجایی که نیاز است ورود پیدا کنیم اطلاع دهید و حتماً پیگیری خواهد شد.

ای ری با اشاره به اینکه ما می‌توانیم از دل بی برنامگی‌هایی که وجود دارد یک برنامه خارج کنیم، اظهار کرد: برای اتمام بی برنامگی‌ها باید کنار هم قرار گیریم و باهم گام برداریم و در برخی از جاها ورزش و جوانان توان ورود ندارد بخش خصوصی را وارد کنیم که حتماً مورد حمایت واقع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای هیأت‌های ورزشی هر کجایی که نیاز به مجوز باشد حتماً صادر خواهد شد، ادامه داد: برای حمایت از هیأت‌های ورزشی علاوه بر صدور مجوز تسهیلاتی که دولت در نظر می‌گیرد برای استان هم در نظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان گلستان باید به سمت باشگاه داری حرکت کند، افزود: باید از موضوع تیم داری خارج شد چراکه این کار هیچ نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.

ای ری اظهار کرد: امید است با برنامه‌ریزی و تصمیمات درست بتوانیم زمینه‌های ورزشی شهرستان ترکمن را توسعه دهیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ