وزیر دادگستری:

هماهنگی دستگاه‌ها برای کنترل بازار ضروری است

اقتصاد ایران: وزیر دادگستری گفت: ماحصل بی نظمی در بازار و فقدان هماهنگی بین دستگاه‌های متولی، افزایش پرونده‌های تعزیراتی است.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری در همایش مدیران ستادی و استانی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: در دوران سخت شرایط حاکم بر کشور متأثر از شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه، با حضور آگاهانه مردم و راهنمایی و هدایت حکیمانه رهبر انقلاب انتخابات خوبی برگزار شد و مسعود پزشکیان با روحیه‌ای عدالت‌خواهانه به صحنه آمده و صداقت در گفتار و رفتار رئیس دولت چهاردهم عامل تزریق امید در بطن و متن جامعه شده است.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی در حوزه نظارت بر بازار و رسیدگی به تخلفات در بستر اختیارات و وظایف تعریف شده این سازمان، اظهار داشت: ماحصل بی نظمی در بازار و فقدان هماهنگی بین دستگاه‌های متولی، افزایش پرونده‌های تعزیراتی است. واقعیت این است که با توجه به وضعیت فعلی کشور، باید به دنبال طرحی جدید و رویه‌ای منطبق با شرایط روز برای اثرگذاری بیشتر و بهتر در بازار باشیم.

وی مقررات قانونی، ساختاری و تشکیلاتی سازمان تعزیرات حکومتی را در آخر زنجیره و مرحله رسیدگی به تخلفات عنوان کرد و گفت: متأسفانه عدم آشنایی با حوزه اختیارات و وظایف سازمان تعزیرات باعث شده همه شرایط حاکم بر بازار و حتی گرانی کالا و خدمات نیز از چشم سازمان تعزیرات دیده شود. با این حال ما باید با تمام توان و حضور فعال در بازار، وظیفه خود را در راستای تأمین امنیت روانی مردم و ثبات بازار به نحو احسن انجام دهیم.

وزیر دادگستری گفت: مسائل متعددی در شرایط بازار اثرگذار است، باید با هماهنگی با تمام عناصر ذیربط و اثرگذار در بازار، تولید و قیمت‌ها همه تلاش و توان خود را برای بهبود شرایط بازار و افزایش رضایت مردم به کار بگیریم.

رحیمی موضوع ضوابط قیمت‌گذاری را بسیار مهم و نیازمند هماهنگی همه دستگاه‌‎‌های ذیربط عنوان کرد و گفت: این مهم باید با لحاظ انصاف و عدالت و با هماهنگی و تعامل وزارت صمت، وزارت جهاد، وزارت بهداشت، اتحادیه‌ها و انجمن‌ها مدیریت شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ