رونمایی از متفاوت‌ترین لپ‌تاپ در نمایشگاه ایفا

اقتصاد ایران: ایسر در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۴ مدل مفهومی متفاوت‌ترین لپ‌تاپ سال را با کنترلر جداشدنی به‌سبک نینتندو سوییچ رونمایی کرد.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، چه می‌شد اگر لپ‌تاپ و کنسول بازی دستی با یکدیگر ترکیب می‌شدند؟ این سؤالی است که ایسر با Project DualPlay به آن پاسخ داده است. برجسته‌ترین ویژگی مدل مفهومی ایسر کنترلر بی‌سیم جداشدنی‌اش محسوب می‌شود که بسیار به کنسول‌های دستی شباهت دارد.

ایسر دوال‌پلی از سبک طراحی سری Predator پیروی می‌کند. طراحی نوآورانه‌ی دستگاه شامل تاچ‌پد بزرگ می‌شود که می‌تواند به‌سرعت از قفل الکترومغناطیسی خود آزاد شود تا به گیم‌پد بی‌سیم به سبک نینتندو سوییچ تبدیل شود. این کنترلر حتی می‌تواند به دو دسته‌ی بازی تقسیم شود تا بتوانید به‌صورت دونفره بازی کنید.

کنترلر جداشدنی لپ‌تاپ ایسر Project DualPlay در دست یک شخص
 

دوال‌پلی از دو اسپیکر پنج واتی جداشدنی بهره می‌برد که به‌ادعای ایسر، صدای باکیفیتی هنگام اجرای بازی‌ها به‌ارمغان می‌آورند.

لپ‌تاپ ایسر Project DualPlay از نمای جانبی
 

لپ‌تاپ دوال‌پلی ایسر به نورپردازی پویا و ۳۶۰ درجه‌ی RGB مجهز است که اطراف کیبورد و حاشیه‌های صفحه‌نمایش و ناحیه‌ی تاچ‌پد را دربر می‌گیرد. افزون‌براین نوار نورانی آینه‌ای در پشت لپ‌تاپ و کنترلر بازی، جلوه‌ی بصری زیبایی به دستگاه بخشیده است و آن را به انتخابی مناسب برای گیمرهایی تبدیل می‌کند که به‌ ظاهر لپ‌تاپ گیمینگ اهمیت زیادی می‌دهند.

Project DualPlay هنوز مدلی مفهومی است و ایسر جزئیاتی از مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ و زمان عرضه‌اش به بازار اعلام نکرده است. مشخص نیست که این پروژه روزی به مرحله‌ی تجاری‌سازی خواهد رسید یا خیر.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ