رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان|

دو مدال طلا ، یک نقره و برنز سهم جوانان ایران

اقتصاد ایران: در مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، ملی پوشان ایران به دو مدال طلا و یک نقره و برنز رسیدند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، در پایان پنج وزن نخست، علی احمدی وفا در وزن ۵۵ کیلوگرم، علیرضا عبدولی در وزن ۷۷ کیلوگرم به مدال طلا، ابوالفضل فتحی تزنگی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال نقره و عرفان جرکنی در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی احمدی وفا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر هیو اینگ شیء از چین را پشت سر گذاشت. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۱ رحیم حسن اف از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. احمدی وفا در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۳ از سد علی بک امیراف از روسیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۹ بر ۳ ایسایا کورتز از آمریکا را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم عرفان جرکنی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب ارزو زاکریف از روسیه شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. جرکنی در این گروه با نتیجه ۹ بر صفر مقابل پاول دنیسنکو از مولداوی به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل محمد شوکورزاده ازآذربایجان با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و راهی دیدار رده بندی شد، جرکنی در این دیدار مقابل آن ری خوزروانیدزه از گرجستان با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.


در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا عبدولی در دور اول با نتیجه ۱۶ بر ۵ جی شین یو از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتجه ۷ بر ۳ آیدین ریکس از آمریکا را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۱ از سد کارل هوگو باف از سوئد گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عبدولی در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ تورنیکه میکلادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ از سد ماگومد یاربیلوف از روسیه گذشت و به مدال طلا دست یافت.


در وزن ۸۷ کیلوگرم محمدهادی صیدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب پاتریک گوردان از رومانی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت‌ها کنار رفت و سیزدهم شد.


در وزن ۱۳۰ کیلوگرم ابوالفضل فتحی تزنگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساماگان اورمونوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۵ مقابل مازایم مردانوف از آذربایجان به پیروزی رسید و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. فتحی تزنگی در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۱ از سد آرامایس هاروتونیان از ارمنستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل لازلو داراباس از مجارستان با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ