اقدام ویژه فرانسوی‌ها برای غول ایرانی درپاریس

اقتصاد ایران: مسئولان کمیته برگزاری بازی‌های پارالمپیک وعده داده‌اند در اولین فرصت، مشکل تخت‌خواب ستاره والیبال نشسته ایران را رفع کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،در حین برگزاری بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس خبر مربوط به مشکل تخت‌خواب مرتضی مهرزاد؛ ستاره 246 سانتی‌متری تیم ملی والیبال نشسته ایران بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی داشته و حتی باعث حساسیت کمیته بین‌المللی پارالمپیک هم شده است.

با اینکه بلندقامت‌ترین ورزشکار پارالمپیک 2024 پاریس در دوره قبلی با توجه ویژه ژاپنی‌ها مشکل برای خوابیدن روی تخت نداشت و به راحتی استراحت می‌کرد، اما در این دوره در دهکده ورزشکاران تمهیدات ویژه‌ای برای او در نظر گرفته نشده و قاعدتا مرتضی با قامت 246 سانتی‌متری در تختخواب 2 متری نمی‌تواند استراحت کند!

چند روز قبل هادی رضایی؛ سرمربی والیبال نشسته ایران با اشاره به روی زمین خوابیدن مرتضی مهرزاد در مصاحبه‌ای گفته بود: "در توکیو آنها یک تخت مخصوص درست کردند اما متأسفانه اینجا در پاریس این اتفاق رخ نداد و او روی زمین دراز می‌کشد. او تخت مخصوصی ندارد، اما هدف مهمی در ذهنش دارد. برای او مهم نیست که روی زمین دراز بکشد یا به اندازه کافی غذا نخورد. به هر حال او فکر قهرمان شدن را در سر دارد."

البته که مشکل اسکان در دهکده ورزشکاران و کوچک بودن تخت‌ها در پاریس در المپیک هم رخ داده بود و حتی فیلمی که از لاشا تالاخادزه؛ قهرمان سنگین وزن وزنه‌برداری گرجستان هم منتشر شد بازتاب گسترده‌ای داشت. از سوی دیگر بسکتبالیست‌های مشهور آمریکایی هم به خاطر همین مشکل مجبور شدند به بیرون از دهکده رفته و حتی در هتل مستقر شوند!

اما موضوع مربوط به مرتضی مهرزاد و بازتاب گسترده مصاحبه‌ای که هادی رضایی در این خصوص انجام داده بود، باعث واکنش مسئولان کمیته برگزاری بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس و مسئولان کمیته بین‌المللی پارالمپیک شده است. 

بعد از انتشار این مصاحبه و بیان مشکل ستاره 246 سانتی‌متری والیبال نشسته ایران، مسئولان IPC و همچنین برگزاری بازی‌ها با مسئولان کاروان ایران تماس گرفته و اعلام کرده‌اند در اولین فرصت این مشکل را رفع خواهند کرد.

اقدام ویژه فرانسوی‌ها برای غول ایرانی در پاریس

این اتفاقات درحالی رخ می2دهد که چهار روز از شروع رسمی بازی‌های پارالمپیک گذشته و تیم ملی والیبال نشسته ایران هم بعد از شکست اوکراین در بازی اول، دیروز در دومین بازی خود مقابل برزیل 3-0 به برتری دست یافت. 

حالا باید دید وعده‌ای که بعد از وایرال شدن مصاحبه هادی رضایی در خصوص مرتضی مهرزاد و حل مشکل تختخواب او داده شده، عملی می‌شود یا خیر. به نظر می‌رسد مسئولان دهکده می‌بایست در اتاقی جداگانه و با قرار دادن چند تخت در کنار هم این مشکل رفع کنند تا این ستاره بلندقامت والیبال نشسته ایران بتواند در روزهای آینده حضورش در پاریس راحت روی تخت مخصوص خود دراز بکشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ