رئیس ستاد کل نیروهای مسلح :

شبکه پدافند هوایی مایه افتخار ایران است

اقتصاد ایران: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شبکه پدافند هوایی کشور مایه افتخار ایران و مظهر منزلت نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی، فرارسیدن روز پدافند هوایی را به امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه مشترک خاتم‌الانبیا (ص) کشور تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ قادر رحیم زاده، فرمانده محترم قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)

با سلام و تحیات؛

فرارسیدن دهم شهریور ماه "روز پدافند هوایی" را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان مجاهد و شجاع شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور که مایه امنیت و افتخار ایران و ایرانی و مظهر منزلت نیروهای مسلح هستند، تبریک و تهنیت می‌گویم.

خدای بزرگ را شاکریم در شرایط خطیر امروز که جمهوری اسلامی ایران موقعیت ممتاز و مقتدرانه خود در محیط بین‌الملل به ویژه در منطقه غرب آسیا را تحکیم بخشیده است و با استحکام بنیان‌های جبهه مقاومت در فراسوی مرزهای کشور، نفوذ معنوی و سترگ بین جوامع و ملل سلطه ستیز و حق طلب را به واقعیت انکارناپذیر تاریخ معاصر تبدیل کرده است.

بی‌شک اقتدار دفاعی و تولید قدرت بازدارندگی در ابعاد و عرصه‌های مختلف از جمله در حوزه پدافند هوایی در زمره پیشران‌های موثر در دست یابی به این موهبت، پیامدهای راهبردی خود را روز به روز جلوه‌گر و ضمن فراهم سازی امنیت پایدار، موجبات اعتماد و آرامش کم نظیر ملی را فراهم ساخته است.

در این رهگذر بر خود فرض می‌دانم در این روز خجسته از مجاهدت‌های سترگ و حماسی یکایک رزمندگان شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور که با حضور شجاعانه و هوشمندانه دلاورمردان پدافند هوایی " ارتش جمهوری اسلامی ایران "و "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" ارتقای تحسین برانگیز این مجموعه در عرصه‌های علوم پدافندی به ویژه سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی را رقم زده است، قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

بر همت و غیرت جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران، متخصصان و نقش آفرینان پدافند هوایی حضرت خاتم (ص) در جای جای میهن اسلامی درود می‌فرستم و دوام توفیق همگان را در این سنگر خطیر، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای تعالی طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ