مدیرکل کار استان سمنان عنوان کرد:

سمنان رتبه اول کشور در زمینه تحقق اشتغال را دارد

اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سمنان با بیان اینکه این استان دارای رتبه اول کشور در زمینه تحقق اشتغال است، گفت: در سال جاری هفت هزار شغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، علی نورانی ضمن بیان اینکه اقدامات خوبی توسط دستگاه‌های اجرایی در زمینه اشتغال زایی در استان سمنان انجام شده است، تاکید کرد: اعطای تسهیلات، تسهیل گری، آموزش و مهارت آموزی و … در زمره اقداماتی است که توانسته سهم خوبی از اشتغال را در استان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه در زمینه تحقق اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان سمنان توانسته رتبه اول کشور را کسب کند، گفت: از ابتدای سال جاری هفت هزار شغل در استان توسط دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است.

دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان با بیان اینکه مجموع تعهد اشتغال سال جاری استان بالغ بر ۱۶ هزار شغل است، گفت: امسال نیز مانند سال‌های قبل حتی بیش از میزان تعهد شده، شغل در استان ایجاد خواهد شد.

نورانی با بیان اینکه در زمینه اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز استان سمنان رتبه اول کشور را دارد، افزود: مکلف کرده ایم دستگاه‌های اجرایی را که درصد معینی از اشتغال را برای روستاییان و فارغ التحصیلان دانشگاهی محقق سازند که در این زمینه موفقیت‌های خوبی هم کسب شده است.

وی با بیان اینکه ۲۸ درصد از هفت هزار شغلی که امسال توسط دستگاه‌های اجرایی استان سمنان ایجاد شده مختص فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار بوده است، گفت: نزدیک ۴۰ درصد از این اشتغال یعنی حدود سه هزار شغل فقط در روستاهای استان سمنان ایجاد شده است که این امر به ماندگاری روستاییان و عدم مهاجرت کمک جدی می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ