افتتاح نمایشگاهی تخصصی برای فعالان مصنوعات چرمی

اقتصاد ایران: نایب رئیس اتاق اصناف تهران از افتتاح نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی و به صورت تخصصی برای فعالان اقتصادی حوزه مصنوعات چرمی، خبر داد .

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم احمد ابوالحسنی نایب رئیس اتاق اصناف تهران اظهار داشت: یازدهمین دوره نمایشگاه نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته در حالی امروز با حضور مسئولان دولتی، روسای اتحادیه ها  افتتاح شد.

وی افزو:در این دوره از نمایشگاه 150شرکت داخلی و یک شرکت خارجی از کشور چین حضور دارند و آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه‌های مختلف کیف، کفش، چرم، ماشین آلات و صنایع وابسته به نمایش می‌گذارند.

ابوالحسنی با بیان اینکه این نمایشگاهی به صورت تخصصی برگزاری می شود و برای خرید کالای مورد نیاز عموم مردم نیست گفت: برای  فعالان اقتصادی این بخش و مغازه داران امکان خرید نمایشگاهی و تامین نیاز تولید کنندگان فراهم شده است.

وی افزود: امسال استقبال خوبی  از این نمایشگاه انجام شد اما مشکلی که داشتیم این بوده که در این ماه، همزمان سه نمایشگاه کیف و کفش در تهران، تبریز و قم برگزار می شود که این به نوعی تداخل کار به وجود می آورد و البته سابقه هم نداشته است.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران ادامه داد:بین برگزاری نمایشگاه هایی با یک موضوع باید فاصله وجود داشته باشد، استاندارد این فاصله زمانی 4 ماه  است.

ابوالحسنی افزود: در یک ماه تا 25 شهریور سه نمایشگاه داریم که هر سه هم مطرح هستند و این قضیه تا حدی برای مخاطب ما مشکل ایجاد کرده است.

بنابراین گزارش در افتتاحیه نمایشگاه، یازدهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته، برادران معاون وزارت صمت، روسای اتحادیه ها و انجمن های ذیربط و سایر مسئولین حضور داشتند.

به گفته مجری نمایشگاه، در این دوره از نمایشگاه 143 شرکت داخلی و خارجی از کشور چین حضور دارند و آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه‌های مختلف کیف، کفش، چرم، ماشین آلات و صنایع وابسته به نمایش می‌گذارند.

سالن های نمایشگاهی 40-41- 44 شرکت‌ کنندگان در این دوره از نمایشگاه هستند و بازدیدکنندگان می ‌توانند از تاریح 29 مرداد الی 1 شهریور ماه و از ساعت 8 تا 15 از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ