جای موکب رسانه‌ای در کنار موکب‌های غذایی و اسکان خالی بود

اقتصاد ایران: مدیر موکب رسانه‌ای معلی که در صحن عقیله حرم امام حسین (ع) برپا شده است، گفت:جای یک موکب رسانه‌ای در کنار موکب‌های غذایی و اسکان خالی بود؛ موکبی با ظرفیت خدمات‌دهی به شبکه‌های تلویزیونی، سکوهای ویدیویی و فضای مجازی و امیدواریم این موکب ادامه‌دار باشد.

- اخبار فرهنگی -

مجید صحاف، مدیر موکب رسانه‌ای معلی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره آماده‌سازی این موکب که از اول ماه صفر در کربلای معلی برپا شده است، گفت: موکب رسانه‌ای معلی با دو استودیو و به همت ستاد بازسازی عتبات در کربلا و در صحن عقیله ساخته شده است که به گنبد حرم امام حسین (ع) مشرف است. همچنین یک موکب رسانه‌ای در مرز شلمچه آماده شده است.

او درباره همکاری رسانه‌ ملی و بسترهای VOD با این موکب رسانه‌ای توضیح داد: تقریباً همه شبکه‌های رسانه ملی اعم از شبکه‌های استانی، سراسری و رادیوها از بستر این موکب رسانه‌ای استفاده می‌کنند. در حوزه فضای مجازی و سکوهای پخش نیز، به آن‌ها خدمات داده می‌شود. علاوه بر این، سایت معلی تی وی به همراه پخش از بسترهای آپارات، روبیکا و هیئت آنلاین نیز برای استفاده عمومی آماده شده است.

مدیر موکب رسانه‌ای معلی هدف از برپایی این موکب را پر کردن خلاهای موجود در حوزه رسانه‌ای اربعین دانست و گفت: در محرم و صفر و به ویژه اربعین، جای موکب رسانه‌ای در کنار موکب‌های غذایی و اسکان خالی است.  با همین هدف، موکب رسانه‌ای معلی با حمایت کمیته فرهنگی ستاد بازسازی عتبات برپا شد. برای استفاده همه رسانه‌ها از فضای اربعین نیز، تمام خدمات آن به همه رسانه‌های داخلی و خارجی رایگان است و می‌توانند برنامه‌های خود را به صورت زنده یا تولیدی آماده و پخش کنند.

 

 

صحاف در پاسخ به پرسشی درباره اینکه خدمات موکب رسانه‌ای اربعین تا چه زمانی ادامه دارد، بیان کرد: موکب رسانه‌ای معلی از اول ماه صفر آغاز به کار کرده است و انشاالله تا شام اربعین برپا خواهد بود.

او درباره پخش برنامه‌های تلویزیونی ایران از این مکان نیز توضیح داد: صبح ها شبکه یک را داریم و پس از آن شبکه نسیم و سپس شبکه‌های استانی و آخر شب نیز شبکه افق از این استودیوها پخش دارند. البته تمرکز فعلی برنامه‌های صدا و سیما روی مسیر پیاده‌روی است و در روزهای آینده برنامه‌ها به کربلا می‌رسد اما در حال حاضر هم حدودا همه 30 شبکه استانی از این فضا استفاده می‌کنند.

صحاف ادامه داد: علاوه بر استودیوی کربلا، در مرز شلمچه هم استودیوی ما در قالب رادیو اربعین برنامه‌ای را با اجرای مژده لواسانی روی آنتن می‌برد. رادیو گفت‌وگو و رادیو جوان هم برنامه‌هایی را از این استودیو‌ها دارند.

مدیر موکب رسانه‌ای معلی با ابراز امیدواری از تداوم توجه به بعد رسانه‌ای اربعین گفت: ما یک تیم 15 نفره برای دو استودیو هستیم که همه خالصانه به رسانه‌ها سرویس می‌دهند. در کنار ما، دوستان ماهواره‌ای صدا و سیما هم در اینجا مستقر شده‌اند که بتوانند پخش را در اختیار شبکه‌ها و بسترهای رسانه‌ای قرار دهند و امیدوارم این فضا ادامه داشته باشد و گسترده‌تر شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ