وحید شمسایی:

همه باید برای تیم ملی فوتسال ایران سر بدهند

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در فاصله یک ماه مانده به آغاز جام جهانی به تشریح آخرین وضعیت این تیم و شرایط حضور در این رویداد بزرگ پرداخت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان، صبح امروز یکشنبه ۲۸ مرداد در فاصله کمتر از یک ماه مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان (۲۴ شهریور) در نشست خبری به تشریح آخرین وضعیت تیم ملی ایران و شرایط حضور این تیم در جام جهانی پرداخت.

شمسایی در ابتدای این نشست گفت: اگر انتقادات نبود پیشرفتی حاصل نمی‌شد. جام جهانی در حال آغاز شدن است و جام جهانی قلبی شروع کار من و همکارانم بوده است.

همه باید برای تیم ملی سر بدهند

وی در خصوص خداحافظی باقر محمدی و بازگشت مجدد او گفت: باید اول به این نتیجه برسیم که تیم ملی برای من و برخی بازیکنان نیست و خیلی ها به این رشته خدمت کرده اند. فوتسال برای ۸۵ میلیون ایرانی است و همه برای سربلندی آن تلاش می کنند و برای همه مردم ایران است. باقر محمدی یکی از بازیکنان ارزشمند و بهترین دروازه بان آسیا است. متاسفانه جو سنگین بازی در روز آخر باعث شد چنین تصمیمی بگیرد. او در گذشته با شایستگی انتخاب شده بود و وقتی دیدم خداحافظی کرد او را دعوت نکردیم.

من با خودش صحبت کردم و فکر می کنم آن استوری خداحافظی را اشتباه زده بود. الان هم برگشته است و اگر شرایط مناسب باشد او را دعوت خواهیم کرد. در آن موقع خودش نخواست باشد الان که می خواهد باشد هر وقت به تصمیم برسیم او را دعوت می کنیم. 

دلیل دعوت از ۵ دروازه بان 

وی با توجه به دعوت از ۵ دروازه بان گفت: ۳ دروازه بان دعوت کردیم و ۲ دروازه بان هم در استندبای هستند. ما در خیلی از این تورنمنت ها بازیکنان زیادی نداشتیم و نتیجه گرفتیم. باقر محمدی هم باید بداند اگر میخواهد برای تیم ملی بازی کند باید سرش را در این راه بگذارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ