بورس سبزپوش شد؛

رشد ۱۴ هزار واحدی شاخص کل بورس

اقتصاد ایران: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۴ هزار واحدی روبرو شد و ارتفاع ۲ میلیون واحد را پس گرفت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۶ میلیارد و ۵۹۶ میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۵۲۸ میلیارد تومان در بیش از ۱۱۹ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۴ هزار و ۲۳۸و احدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲ هزار و ۳۵۷ واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات بازار بورس در پایان امروز به حدود ۴ هزار و ۵۱۳ میلیارد تومان رسید. تعداد نمادهای مثبت ۴۸۹ نماد و تعداد نمادهای منفی ۳۲۸ نماد بوده است.

امروز حقیقی‌ها ۳۳۹ میلیارد تومان از حقوقی‌ها خرید کردند.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فملی، فولاد و شستا شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فخوز، اخابر و شیران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ورقه به ارزش ۳ هزار و ۲۲۵ میلیارد تومان در ۱۰۰ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۸ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰ هزار و ۷۲۵ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی آریا، زاگرس و حسینا شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فزر، کگهر و بپاس بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

گفتی است، امروز با تصمیم سازمان بورس، دامنه نوسان که از ۱۴ تیرماه از شش درصد به یک درصد کاهش یافته بود افزایش یافت و به دو درصد رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ