نماینده مردم شاهین شهر :

دولت برای حل مشکلات راهکاری ارائه نکرده اند

اقتصاد ایران: نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با بیان مشکلات کشور خطاب به رئیس جمهور گفت: دولت چهاردهم راهکاری درخصوص حل مشکلات اساسی کشور ارائه نکرده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (شنبه، 27 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات برنامه و خط‌مشی کابینه دولت چهاردهم گفت: شما از نقد منصفانه استقبال می‌کنید بنابراین باید بگویم آنچه که در سخنان خود گفته‌اید حرف‌هایی بود که در مناظرات بیان کردید اما ملت انتظار دارد در این جلسه به صراحت اعلام کنید که دیدگاه‌های شما درباره این مسائلی که بیان کردید، چیست.

نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شما صحبت از اجرا کردن برنامه‌ هفتم توسعه کردید در حالی که این برنامه را دولت گذشته نوشته است بنابراین اگر می‌خواهید نظرات خود را اجرایی کنید باید لایحه‌ای را به مجلس ارائه کنید تا بتوانید اصلاحات لازم بر روی برنامه را صورت دهید، بالاخره کارشناسان در اختیار قوه مجریه است، قانون برنامه وحی منزل نیست ممکن است اشکالاتی داشته باشد بنابراین با دادن لایحه اشکالات را رفع کنید.

وی بیان کرد: شما در خصوص مسئله جمعیت و زنان و خانواده مطالبی بیان داشتید اما نگفتید که سیاست‌ها شما در این خصوص چیست، همچنین درخصوص نرخ تورم که باید تک رقمی شود نیز اعلام نداشتید که چه اقداماتی انجام خواهید داد. همچنین درخصوص بحث مسکن نیز مشخص نکردید که چه راهکارهایی را ارائه خواهید داد تا مشکل مسکن در کشور حل شود در حالی که بسیاری از مردم از مشکل مسکن رنج می‌برند، باید راهکارهای خود را در این خصوص شفاف به مردم ارائه دهید.

حاجی دلیگانی افزود: درخصوص نرخ بانکی نیز معتقد هستیم که این نوع نرخ ربا بوده و جنگ با خدا است اما نظری درخصوص اصلاح این موضوع بیان نکرده‌اید، از طرفی نیز درخصوص سهام عدالت، همچنین یارانه پنهان نیز اعلام نداشته‌اید چه اقداماتی را درخصوص اصلاح این شرایط انجام خواهید داد بنابراین باید در سخنان خود به بیان این راهکارها می‌پرداختید.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم ادامه داد: درخصوص بازنشستگان کشوری، تأمین اجتماعی و نظام هماهنگ پرداخت چه راهکارهایی را ارائه خواهید داد، ارقامی که وجود دارد دور از عدالت است، باید راهکارهای خود را در این خصوص ارائه می‌کردید. از طرفی نیز در بحث متناسب‌سازی نیز لازم است راهکارهای خود را نیز ارائه دهید.

وی افزود: در خصوص جوانان تحصیلکرده نیز چه اقداماتی را انجام خواهید داد تا جوانان کشور شغلی مناسب داشته باشند، بالاخره وظیفه ما است که شغلی مناسب برای جوانان در نظر بگیریم.

حاجی دلیگانی گفت: درخصوص بهره‌وری نیز با توجه به اینکه نرخ بهره‌وری در کشور پایین است چرا راهکاری را ارائه نداده‌اید و بیشتر سخنان شما درخصوص راهکارها نبود و ما نمایندگان شناختی از راهکارهای شما نداریم. همچنین در خصوص عدالت مالیاتی نیز اعلام نداشته‌اید چه اقداماتی انجام خواهید داد.

نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین در خصوص بحث اتباع چه اقداماتی انجام خواهید داد، چرا که این وضعیت برای مردم ما نیز رنج‌آور است، این این شرایط مورد توجه جدی دولت قرار گیرد، ما مهمان‌نواز هستیم اما جمعیتی که از اتباع در کشور وجود دارد بیش از آن چیزی است که بتوانیم خدمات ارائه دهیم.

نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درخصوص سند بنیادین آموزش و پرورش چه تصمیماتی خواهید گرفت تا نسلی در تراز انقلاب اسلامی خروجی‌اش باشد، همچنین در خصوص بحث قاچاق چه اقداماتی انجام خواهید داد، بنابراین آنچه در سخنان شما مطرح شد بیانی از راهکارها نبود لذا درخواست داریم راهکاری جامع در خصوص مطالبی که بیان شد، ارائه دهید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ