طرز تهیه اسموتی های چربی سوز و رژیمی

اقتصاد ایران: این درست که اغلب نوشیدنی‌های تابستانی به خاطر شکر افزوده و برخی مواد پرکالری نمی‌توانند گزینه مناسبی برای همه افراد باشند اما بالاخره شما هم که به سلامتی و تناسب اندامتان اهمیت می‌دهید، حق دارید تابستان را مزه مزه کنید و نگرانی چندانی بابت کالری‌های اضافی نداشته باشید، پس با نگاه خریدار روی اسموتی‌های پیشنهادی ما حساب کنید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس اگر اهل رژیم و کم‌خوری هستید، اما از طرفی دلتان برای انواع نوشیدنی‌های خوش رنگ و روی تابستانی لک می‌زند، حتما اسموتی‌های سالم و رژیمی را تجربه کنید.

تا کی می‌خواهید بنشینید و با دیدن آدم‌هایی که اسموتی‌ها و نوشیدنی‌های خوش رنگ و روی تابستانی را سر می‌کشند، آب دهانتان را قورت دهید و با خودتان بگویید امان از ژن چاقی! این درست که اغلب نوشیدنی‌های تابستانی به خاطر شکر افزوده و برخی مواد پرکالری نمی‌توانند گزینه مناسبی برای همه افراد باشند اما بالاخره شما هم که به سلامتی و تناسب اندامتان اهمیت می‌دهید، حق دارید تابستان را مزه مزه کنید و نگرانی چندانی بابت کالری‌های اضافی نداشته باشید، پس با نگاه خریدار روی اسموتی‌های پیشنهادی ما حساب کنید.

اسموتی سیب و کرفس؛ معجونی از فیبرها

کاش همه ترندهای خوراکی مثل کرفس بودند و با کلی چربی و کالری اضافی، انواع و اقسام بیماری‌ها و چاقی‌های افراطی را به جان مردم نمی‌انداختند. خوشبختانه طی چند سال اخیر، آب کرفس به عنوان یکی از نوشیدنی‌های سالم، حسابی روی کار آمده که البته با یک ترکیب متفاوت، قابلیت تبدیل شدن به یک اسموتی پرطرفدار را دارد.

برای این اسموتی به چند شاخه کرفس تازه، سیب گلاب و هویج نیاز دارید. از آنجایی که قرار است یک اسموتی لطیف داشته باشید و نه آب کرفس، باید همه مواد را خرد کرده و داخل مخلوط کن بریزید تا یک مایع نرم و نسبتا غلیظ بدست بیاید. مقدار هرکدام از این مواد به طعم موردعلاقه شما بستگی دارد اما درهر صورت با معجونی سرشار از فیبر و انواع ویتامین‌ها سر و کار دارید که گوارشتان را ریکاوری خواهدکرد.

اسموتی سیب موز دارچین، تجربه‌ای جدید از مزه‌ای آشنا

ترکیب سیب دارچین از آن طعم‌های آشنایی است که در انواع و اقسام کیک‌ها و شیرینی‌ها آن را تجربه کرده ایم. ترکیبی که اگر به درستی استفاده شود، در چربی سوز بی‌نظیر است و حتی پس از ترکیب با چندماده دیگر می‌تواند جای خود را در لیست نوشیدنی جذاب تابستانی بویژه برای رژیمی‌ها باز کند.

برای داشتن یک لیوان اسموتی سیب دارچین، علاوه بر ۲ عدد سیب متوسط و نصف قاشق چایخوری دارچین، نصف لیوان شیر، نصف موز و چند عدد بادام نیاز است. همین که این مواد را داخل مخلوط بریزید و تا حاصل شدن یک مخلوط یکدست صبر کنید، یعنی اسموتی خاص و پرخاصیت شما آماده است که به عنوان یک میان وعده کامل، می‌تواند نیاز شما به انواع ویتامین‌ها و کلسیم را تامین کند.

اسموتی سیب و هلو؛ معجزه‌ای از طعم تابستان

مگر می‌شود فصل سیب و هلو باشد، اما آن‌هایی که عادت به سالم‌خوری دارند، از ترکیب ابن دو طعم بهشتی بی‌نصیب بمانند. ترکیبی که به خاطر لطافت و طعم خاص هلو، باب دندان بچه‌ها و سالمندان هم هست و می‌تواند به عنوان میان وعده‌ای پرطرفدار، جای خود را در دل همه باز کند.

برای تهیه این اسموتی فقط کافی است، به مقدار مساوی از هر دو میوه را با کمی یخ خردشده داخل مخلوط کن بریزید و حسابی ترکیب کنید. اصلا به پوست گرفتن میوه‌ها فکر نکنید، چون بخش مهمی از خواص این میوه‌ها در پوست آن‌هاست و حیف است فرصت خوردن آن را از دست بدهید. پس از مخلوط شدن کامل اسموتی، اگر احساس کردید، مایع بدست آمده غلیظ‌تر از حد معمول است از مقداری آب هلو یا آب سیب طبیعی برای رقیق کردن آن استفاده کنید.

اسموتی کدو؛ چربی سوزی با یک جذاب متفاوت

کدو سبز به همان اندازه که در ترکیب انواع خورشت‌ها و خوراک‌ها، خوش طعم و پرطرفدار ظاهر می‌شود، بطور تازه و خام هم حرف زیادی برای گفتن دارد. شاید وقتی برای اولین بار نام اسموتی کدو را می‌شنوید، متعجب شوید اما مطمئن باشد که ترکیب آن با چند ماده دیگر، یک اسموتی متفاوت را پیش رویتان می‌گذارد که برای خوردنش هیچ عذاب وجدانی نخواهید داشت.

دو عدد کدو، دو عدد خیار، یک عدد سیب، چند برگ جعفری تازه و یک عدد لیمو ترش، موادی است که برای این اسموتی سبز و رژیمی نیاز دارید. کدو خیار و سیب را باید داخل مخلوط کن بریزید و حسابی ترکیب کنید. سپس برگ‌های جعفری ساطوری شده به همراه آب لیموترش تازه را به موادتان اضافه کرده و این ترکیب خوش عطر و بو را سرو کنید. مطمئن باشید از امتحان این اسموتی رژیمی که برای کنترل قندخون نیز مفید است، پشیمان نخواهید شد.

اسموتی جو دوسر؛ ترکیبی حرفه‌ای برای ورزشی‌ها

واقعا برای هر تجربه جدیدی لازم نیست سر از جاهایی درآورید که شما را سرکیسه می‌کنند. خیلی اوقات باید خودتان دست به کار شوید و به سادگی هر چه تمام، همان چیزی را درست کنید که در کافه‌ها باید کلی پول برایش دهید، حتی ممکن است خالق خوراکی‌های متفاوتی باشید که در هیچ کافه و فروشگاهی مشابه آن را پیدا نخواهید کرد؛ مثلا همین اسموتی متفاوت جو دوسر.

این اسموتی با ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری جو پرک، نصف لیوان شیر، نصف موز، یک قاشق غذاخوری دانه چیا و یک سوم قاشق چای‌خوری دارچین آماده می‌شود. تمام مواد گفته شده را داخل مخلوط‌کن ریخته و اجازه دهید اسموتی یکنواختی به دست آید. میزان غلظت این اسموتی به خود شما بستگی دارد اما برای کم یا یا زیاد کردن غلظت اسموتی خود به ترتیب می‌توانید از شیر یا دانه چیا کمک بگیرید. این اسموتی که به عنوان یک خوراکی پرخاصیت رژیمی شناخته می‌شود، گزینه بسیار خوبی برای همه خصوصا آن‌هایی است که دستی در ورزش دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ