با حضور نویسندگان برگزار می‌شود؛

رویداد بزرگ روایت‌نویسی سبک زندگی اربعینی

اقتصاد ایران: رویداد بزرگ روایت‌نویسی سبک زندگی اربعینی توسط قرارگاه سبک زندگی اربعینی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، رویداد بزرگ روایت‌نویسی سبک زندگی اربعینی توسط قرارگاه سبک زندگی اربعینی و با حضور فعالان حوزه نویسندگی برگزار می‌شود.

این رویداد که هم به صورت عمومی و هم اختصاصی برای دختران و نوجوانان طراحی شده، با بررسی و داوری نوشته‌های برتر حوزه نویسندگی در موضوع اربعین، در تاریخ ۱۴ شهریور به کار خود پایان می‌دهد.

رویداد بزرگ روایت‌نویسی سبک زندگی اربعینی با مشارکت خانه خلاق و نوآوری سبک زندگی اسلامی ایلسا و مرکز امور خانواده و زنان وزارت کشور با هدف گفتمان‌سازی فرهنگ اربعین در سبک زندگی، همچنین ترغیب و تشویق به روایت گری و داستان نویسی مرتبط با ایام اربعین به منظور جهانی سازی این اتفاق و ماندگار کردن سبک زندگی اربعینی برگزار می‌شود.

آثار منتخب پس از داوری در دوره اول و اهدای جوایز وارد مرحله دوم خواهد شد. در این بخش، پس از ارزیابی و بررسی ابعاد مختلف نوشته‌ها بر مبنای شاخص‌های سبک زندگی اربعینی، نویسندگان ده متن برتر، امتیاز شرکت در کلاس‌های آموزشی ارتقای سطح نویسندگی داستان نویسی را یافته تا با ارتقای مهارت نویسندگی و تولید آثار فاخر اربعینی آثار آنان در قالب‌های مختلف کلیپ، پادکست، قصه و … در شبکه‌های اجتماعی و تلویزیونی ، و همچنین گروه‌های مرتبط انتشار یابد.

جوایز اعلام‌شده برای شرکت کنندگان در رویداد روایت نویسی به این صورت است که قرعه کشی از بین تمام شرکت کنندگان در رویداد سبک زندگی اربعینی و اهدای کمک هزینه سفر به کربلای معلا به سه نفر انجام می شود و جایزه نفرات اول در هر قالب ارسالی: ساخت مستند از اثر یا کمک هزینه خرید دوربین فیلمبرداری و جایزه ویژه شرکت‌کنندگان نوجوان یک دستگاه کنسول بازی ps5 است.

علاقمندان به موضوع اربعین وسبک زندگی و همچنین نویسندگان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به آدرس @lifestyle_event ارسال کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ