آینده فوتبالی هافبک پرسپولیس به خطر افتاد

اقتصاد ایران: میلاد سرلک در تلاش است تا بتواند به دوران حضورش در ملوان به سرعت پایان دهد و به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بازگردد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، میلاد سرلک از جمله بازیکنان خبرساز در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران بود؛ هافبک دفاعی موردعلاقه یحیی گل‌محمدی که بعد از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام نامه اعزام به خدمت خود را دریافت کرد و در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی به ملوان بندرانزلی پیوست تا در جمع شاگردان مهدی تارتار کارش را در قامت بازیکن سرباز پیش ببرد. البته که مصدومیت‌های گاه و بی‌گاه سرلک باعث شد تا او حضوری فعال و پررنگ در ترکیب سفیدوآبی‌پوشان شمالی نداشته باشد.

سرلک بعد از نیم‌فصل حضور در تیم ملوان و انجام 8 بازی برای این تیم در لیگ برتر و جام حذفی، در روزهای گذشته در تمرینات پیش‌فصل ملوان حضور پیدا نکرده و به دنبال آن است تا بتواند از جمع بازیکنان ملوان جدا شود. سعید دقیقی، سرمربی پیشین ملوان با اعتراض نسبت به عدم حضور میلاد سرلک در تمرینات اعلام کرده بود که در صورت تداوم غیبت این بازیکن در تمرینات، گزارش غیبت او به نیروهای مسلح ارسال خواهد شد تا اضافه‌خدمت برای هافبک پرسپولیس در نظر گیرند.

معافیت پزشکی علیه ادامه دوران فوتبالی سرلک؟
هافبک ۲۹ ساله فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم‌های سپاهان اصفهان، نساجی مازندران و شهرخودرو مشهد را هم دارد، با توجه به آسیب‌دیدگی موجود در ناحیه دیسک کمر، درصدد آن است تا بتواند معافیت پزشکی دریافت کند و براساس این معافیت، به دوران حضورش در ملوان بندرانزلی پایان بدهد و مطابق با قرارداد خود با تیم پرسپولیس به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بازگردد. البته که با توجه به حضور مسعود ریگی، سروش رفیعی و محمد خدابنده‌لو در کنار سینا اسدبیگی، میلاد سرلک کار سختی برای بازگشت به جمع سرخ‌پوشان پایتخت دارد.

سرلک در شرایطی به دنبال معافیت پزشکی است که گفته می‌شود در صورت نهایی‌شدن این مسئله و صدور کارت پایان خدمت با معافیت پزشکی، آینده فوتبالی این هافبک باتجربه می‌تواند تحت‌تاثیر قرار گیرد؛ چرا که براساس قوانین وضع‌شده، افرادی که کارت پایان خدمت خود را براساس معافیت پزشکی دریافت می‌کنند، از بسیاری از فعالیت‌های سنگین محروم می‌شوند و این مسئله می‌تواند برای هافبک سرخ‌پوشان پایتخت دردسرساز شود و حتی منجر به پایان دوران فعالیت فوتبالی او شود!

پای مرخصی استعلاجی به میان آمد!
میلاد سرلک بی‌میلی خود برای ادامه همکاری با تیم ملوان را نشان داده و مدیرعامل این باشگاه هم اخیراً تایید کرد که میلاد سرلک دلش با تیم ملوان است و در صورت رفع موانع اداری او از جمع بازیکنان این تیم جدا خواهد شد. گفته می‌شود احتمال عمل دیسک کمر میلاد سرلک وجود دارد که در این‌صورت او حداقل تا نیم‌فصل دور از میادین خواهد بود و بر همین اساس، هافبک پرسپولیسی به دنبال مرخصی استعلاجی است تا بتواند با توجه به کسری‌خدمت‌هایی که دارد، به دوران حضورش در ملوان پایان بدهد و آماده بازگشت به جمع سرخ‌پوشان پایتخت شود.

سرخ‌پوشان پایتخت اولین بازی خود در فصل جدید را پنج‌شنبه برگزار می‌کنند و در فاصله کمتر از ۷۲ ساعت تا اولین بازی پرسپولیس در فصل جدید، شرایط میلاد سرلک برای بازگشت به جمع سرخ‌پوشان پایتخت نامشخص است. آن‌طور که به نظر می‌رسد احتمالاً دوری سرلک از فهرست پرسپولیس تا تعطیلات زمستانی به طول می‌انجامد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به همراه محمد عمری در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه به جمع سرخ‌پوشان پایتخت باز می‌گردند تا در صورت تایید خوان کارلوس گاریدو بتوانند مجدداً کار خود را در پرسپولیس پیش ببرند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ