«فعال‌سازی امضای دیجیتال کشاورزان» در هفته دولت کلید می‌خورد

اقتصاد ایران: قائم مقام بیمه کشاورزی اعلام کرد: «فعال‌سازی امضای دیجیتال کشاورزان» برای افتتاح حساب، اخذ وام و … به مناسبت هفته دولت کلید می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا آل امین، قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی اجرای دقیق برنامه هفتم توسعه را در تداوم سوددهی بیمه کشاورزی بسیار مؤثر ارزیابی کرد و گفت: سوددهی بیمه کشاورزی سبب تسریع در پرداخت غرامت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کشاورزان عضو صندوق، امنیت خاطر بهره‌برداران و افزایش تقاضا برای بیمه می‌شود.

عضو هیأت مدیره صندوق بیمه کشاورزی افزود: در همین راستا سال گذشته حدود ۵ هزار میلیارد تومان (همت) خسارات ناشی از خشکسالی، سیل، سرمازدگی و سایر موارد پرداخت شد و پرونده خسارت سیل اوایل سال جاری هم در حال ارزیابی است که به زودی به سیل‌زدگان پرداخت می‌شود.

آل امین با اشاره به تلاش بیمه کشاورزی برای افزایش سرعت و بهره‌وری ادامه داد: به مناسبت هفته دولت طرح «پیشخوان کشاورزی» در سراسر کشور آغاز خواهد شد تا کشاورزان، دامداران و سایر بهره‌برداران نیازهای اداری خود را در همان روستای محل سکونت انجام دهند.

قائم مقام بیمه کشاورزی خدمت جدید دیگر را «فعال‌سازی امضای دیجیتال کشاورزان» برای افتتاح حساب، اخذ وام و … عنوان کرد و گفت: این خدمت نیز به مناسبت هفته دولت کلید می‌خورد تا کشاورزان عضو صندوق و سایر فعالان بخش کشاورزی دارای اعتبار امضا دیجیتال باشند و نیازهای اعتباری و درخواست‌های آنها در ادارات، سازمان‌ها و نهادها به صورت برخط تأیید شود.

وی همچنین از مسؤولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی درخواست کرد تا با تخصیص به موقع اعتبارات، بیمه کشاورزی را در پرداخت فوری خسارات به زیان دیدگان حوادث طبیعی و غیرطبیعی یاری دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ