اختصاصی اکونیوز/

نگاهی به سوابق علمی و اجرایی وزیر پیشنهادی نفت

اقتصاد ایران: گزینه نخست دولت چهاردهم برای سکان داری وزات نفت، محسن پاک نژاد معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری در سال های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ بوده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  امروز نام محسن پاک‌نژاد به عنوان وزیر پیشنهادی نفت برای کابینه دولت چهاردهم به مجلس معرفی شد، اما محسن پاک‌نژاد کیست؟

وی متولد ۱۳۴۵ در تهران و دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. وزیر نفت پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم از ابتدای دهه ۱۳۷۰ در وزارت نیرو فعالیت خود را آغاز کرد. اما فعالیت او در وزارت نیرو دیری نپایید و از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود در وزارت نفت را آغاز کرد.

به گزارش اکونیوز،از سوابق پاک نژاد می‌توان به مشاور وزیر نفت و رئیس ستاد نظارت بر سوخت‌رسانی وزارت نفت، مدیر طرح توسعه میدان‌های گازی، مدیرکل نظارت بر صادرات مواد نفتی و بازرسی فنی وزارت نفت هیأت مدیره شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز بود و در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶ مدیر برنامه‌ریزی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بود و سپس تا ۱۳۹۲ به عنوان معاون مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران را در کارنامه خود دارد.

همچنین از دیگر سوابق وزیر پیشنهادی نفت می‌توان به معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید و از اعضای هیأت مدیره این شرکت بود. مدیرکل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی وزارت نفت و مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی نفت ایران اشاره کرد.

وی از ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ به‌عنوان معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری فعالیت می‌کرد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ