رضا اسدی ، چهره‌ ویژه بازار نقل‌وانتقالات تابستانه!

اقتصاد ایران: رضا اسدی بعد از گذراندن یک فصل پرماجرا در سپاهان در آستانه جدایی از جمع طلایی‌پوشان و کوچ به سوی لیگ ستارگان قطر است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  رضا اسدی یکی از چهره‌های ویژه بازار نقل‌وانتقالات تابستانه در فصل گذشته بود که بعد از تغییر پست و درخششی جالب‌توجه در خط حمله تراکتور تبریز، موردتوجه چند تیم مختلف از جمله استقلال، پرسپولیس و سپاهان قرار داشت. اسدی که تمایلی به ادامه همکاری با تراکتور نداشت سرانجام به پیشنهاد سپاهانی‌ها پاسخ مثبت داد و به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی ملحق شد و فصل پرنوسان و البته موفقی را پشت سر گذاشت و کارنامه او در فصلی که گذشت جالب‌توجه بود.

اسدی که در روزهای پایانی فصل گذشته به دلیل مصدومیت‌های سریالی از روزهای آرمانی خود فاصله گرفت، در شروع فصل قبل یک آمار درخشان از خود به جای گذاشت؛ به‌طوری‌که در 7 بازی ابتدایی سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق به‌ثبت 6 گل و یک پاس گل شد و روی 7 گل تیمش تاثیرگذار بود که آماری فوق‌العاده محسوب می‌شود. بازخوانی عملکرد کلی رضا اسدی در فصل گذشته نشان می‌دهد که او در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا جمعاً 13 گل به‌ثمر رساند و 3 بار هم در نقش گل‌ساز در ترکیب طلایی‌پوشان درخشید.

ستاره‌ای که دیگر جایی در تفکرات مورایس ندارد!
مهاجم ۲۸ ساله طلایی‌پوشان بعد از جدایی شهریار مغانلو، در اردوی پیش‌فصل نتوانست خود را به ژوزه مورایس اثبات کند و در غیاب مغانلو و در رقابت با کاوه رضایی، مهاجم باتجربه سپاهانی‌ها عملکرد بهتری داشت و همین مسئله باعث شد تا رضا اسدی در جدال با شباب‌الاهلی امارات نیمکت‌نشین شود! بعد از حضور در زمین مسابقه به عنوان یار تعویضی هم، اسدی عملکرد خوبی از خود نشان نداد و همین مسئله باعث شده تا در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر، ژوزه مورایس عدم تمایل خود به ادامه همکاری با رضا اسدی را نشان بدهد!

سپاهانی‌ها به دنبال درآمدزایی از فروش اسدی
مورایس در شرایطی حضور بازیکنانی مانند کاوه رضایی و جواد آقایی‌پور را در خط حمله تیمش به حضور رضا اسدی ترجیح می‌دهد که این بازیکن باتجربه در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه در آستانه لژیونر شدن بود اما این اتفاق رخ نداد. حالا با توجه به شرایط به‌وجود آمده و نظر ژوزه مورایس، مدیران باشگاه سپاهان به دنبال درآمدزایی از مسیر انتقال رضا اسدی هستند و با توجه به اعلان صریح مورایس درباره دیدگاه‌اش نسبت به رضا اسدی، رایزنی‌ها برای خروج نام این مهاجم باتجربه از فهرست سپاهان آغاز شده است.

الدحیل، جدی‌ترین مشتری مهاجم گلزن سپاهان
سپاهانی‌ها که این روزها با چالش پر شدن سقف بودجه‌شان مواجه شده‌اند، در شرایطی به دنبال درآمدزایی از محل فروش رضا اسدی هستند که براساس آخرین خبرها، اسدی از تیم الدحیل قطر پیشنهاد دارد و همین مسئله باعث شده تا طلایی‌پوشان مذاکرات خود با باشگاه قطری را آغاز کنند. در صورتی‌که مذاکرات سپاهانی‌ها با مسئولان باشگاه قطری مثبت پیش برود، جدایی رضا اسدی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه دور از ذهن نیست و احتمالاً او که تجربه بازی در لیگ اتریش را دارد، بار دیگر لژیونر خواهد شد و این‌بار در فوتبال باشگاهی قطر کارش را پیش می‌برد. البته که هنوز مذاکرات به مرحله نهایی نرسیده اما گفته می‌شود که احتمال جدایی اسدی از سپاهان بیشتر از احتمال ماندن او در جمع طلایی‌پوشان است.

اسدی در نقش مارکوپولو!
رضا اسدی در حالی در آستانه جدایی از سپاهان است که در طول سالیان گذشته همواره در حال تغییر تیم بوده است؛ به‌طوری‌که بعد از انتقال او از سایپا به تراکتور، اسدی یک فصل در جمع قرمزپوشان تبریزی بود و سپس به سن‌پولتن اتریش پیوست و بعد از آن در تیم‌های پرسپولیس تهران، تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان هر کدام یک فصل حضور داشت. حالا در ادامه سریال تغییرات تیم رضا اسدی، این بازیکن ۲۸ ساله در آستانه جدایی از سپاهان و پیوستن به الدحیل است که جدایی او از جمع طلایی‌پوشان بعد از آنکه بازیکنانی نظیر رامین رضاییان، امید نورافکن، میلاد زکی‌پور، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو از سپاهان جدا شدند می‌تواند بیش از پیش باعث تغییر و تحولات گسترده در فهرست سپاهان شود!

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ