مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

خبرنگاران سهم زیادی درترویج فرهنگ کتابخوانی دارند

اقتصاد ایران: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران پرتلاش حوزه کودک و نوجوان تبریک گفت و افزود: سهم خبرنگاران در ترویج خواندن بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران حوزه کودک و نوجوان تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران عزیز و پرتلاش حوزه کودک و نوجوان که با قلم و دوربین خود دنیای زیبا و پر از تخیل کودکان را به تصویر می‌کشند، تبریک می‌گویم. شما با تلاش‌های بی‌وقفه‌تان، صدای کودکان و نوجوانان را به گوش جامعه می‌رسانید و به آن‌ها کمک می‌کنید تا رویاهای‌شان را به واقعیت تبدیل کنند.

سهم شما در ترویج خواندن با معرفی تولیدات و آثار خوب فرهنگی و هنری و با اطلاع‌رسانی در مورد تمامی فعالان این حوزه و اولیای تربیتی بر کسی پوشیده نیست.

شما نه تنها خبرها را منتقل می‌کنید، بلکه با نگارش داستان‌ها و مقاله‌های الهام‌بخش، دنیای جدیدی را برای نسل آینده می‌سازید. نقش شما در آگاهی‌بخشی، آموزش و پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان غیرقابل انکار است. شما با بازتاب خبر چراغ حقیقت و امید برای بهبود جهانید.

تعهد شما به داستان‌سرایی، حمایت و جلب توجه به موضوع‌هایی که برای نوجوانان اهمیت بیشتری دارد واقعاً الهام‌بخش است. شما نقشی حیاتی در شکل‌دهی روایت‌هایی دارید که رویاها، چالش‌ها و آرزوهای نسل نوجوان را منعکس می‌کنند. از طریق کلمات و بینش خود، به کودکان و نوجوانان قدرت می‌دهید تا خود را بیان کنند و با دنیای اطراف خود درگیر شوند. از علاقه، خلاقیت و پشتکار شما در برجسته کردن اهمیت دیدگاه‌های کودکان سپاسگزاریم. باشد که شما همچنان به داستان‌های آنها نور بتابانید و به آینده‌ای روشن‌تر برای همه کمک کنید.

امیدوارم همیشه با قدرت قلم و عشق به کارتان، به پیش بروید و دنیای بهتری برای کودکان بسازید. روزتان پر از شادی و موفقیت باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ