محمدهادی ساروی: شیرینی مدال طلا سه شکست قبل را جبران کرد

اقتصاد ایران: دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی المپیک پاریس گفت: شیرینی مدال طلا آنقدر هست که سه باخت قبلی برابر حریفم در فینال را جبران کند.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، نشست خبری مدال‌آوران وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس پس از مراسم اهدای مدال با حضور محمد هادی ساروی قهرمان المپیک کشورمان و نفرات برنزی پ در غیاب آرتور الکسانیان برگزار شد.

محمد هادی ساروی در این نشست خبری عنوان کرد: خدا را شکر توانستم اولین مدال طلای کاروان ایران را کسب کنم. به همه مردم عزیز تبریک می‌گویم و خیلی خوشحالم آن چیزی که حق‌ مردم ایران است را به آنها دادم.

وی در مورد احساس خود پس از جبران سه شکست گذشته عنوان کرد: به نظر خودم شیرینی برد آنقدر است که تلخی سه باخت راجبران کند. الکسانیان قهرمان بزرگی است و برای او احترام زیادی قائل هستم. این چهارمین مدال او است و خیلی خوشحالم دوباره با او کشتی گرفتم و توانستم به برتری برسم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آلمانی در مورد جشن گرفتن مردم مازندران پس از قهرمانی او و دلیل این توجه مردم مازندران به کشتی گفت: از مازندران و جایی می‌آیم که مهد کشتی ایران است و همه عاشق کشتی هستند. کشتی به فرهنگ مردم استان من گره خورده است و این خیلی با ارزش است. جا دارد از آنها تشکر کنم که به من حس خوب دادند تا توانستم این مدال را برای آنها کسب کنم

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تاجیکستانی که مردم این کشور پیگیری کشتی‌های او هستند، گفت: از مردم تاجیکستان ممنون هستم که خیلی به من لطف دارند و همزبان ما هستند. امیدوارم ورزشکاران تاجیکستان بتوانند در میادین بین‌المللی افتخارآفرینی کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ