پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روز خبرنگار

اقتصاد ایران: مدیرعامل بانک مسکن فرارسیدن روز خبرنگار را به همه فعالان صدیق عرصه خبر و اطلاع رسانی و بویژه خبرنگاران متعهد، متخصص، امین و خردمند ایران اسلامی تبریک گفت.

- اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیام سیدعباس حسینی به شرح زیر است؛

«خبرنگاران؛ سفیران حقیقت، مفسران خردمند و منصف رخدادهای پیچیده، راست قامتان میادین سخت و وارثان قلم و اندیشه اند. قلمِ خبرنگار؛ روشنی بخش زوایای تاریک پدیده ها و تابنده ی نور خرد و دانایی در جهان سیاه جهل و نادانی است و بی شک درجه پویایی هر جامعه ای، رابطه ای مستقیم با میزان سختکوشی خبرنگاران متعهدی دارد که جسورانه دل به دریای پرتلاطم حوادث می زنند و با تشخیص به موقع سره از ناسره در مواجهه با انبوهی از داده ها و اطلاعات، آگاهی بخش مخاطبین خود می شوند.

سیستم بانکی کشور به عنوان یکی از تامین کنندگان جدی فعالیت های اقتصادی و خدمتگزار به کارآفرینان و مردم در عرصه های تولید و ساخت مسکن، خوداشتغالی، ازدواج و ...، موجب پویایی بخش های کلان اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار و افزایش رفاه و نشاط اجتماعی کشور می شود و خبرنگاران توانمند با اطلاع رسانی اخبار این حوزه می توانند به جذب سرمایه گذاری و رونق تولید و اقتصاد در کشور کمک نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه خبر و اطلاع رسانی، روز هفدهم مرداد ماه؛ روز خبرنگار را به همه فعالان صدیق این عرصه و بویژه خبرنگاران متعهد، متخصص، امین و خردمند ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم که همواره ظل الطاف الهی و توجهات خاص حضرت بقیه الله الاعظم(عج) در راه پیشبرد اهداف عالی نظام و کشور و تنویر افکار عمومی، موفق و پیروز باشید.»

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ