توسط انتشارات سوره مهر انجام شد؛

عرضه چهار دفتر شعر جدید در کتابفروشی‌ها

اقتصاد ایران: چهار دفتر شعر «آغاز بی‌نامی»، «روزی که نمی‌دانم»، «تداعی» و «ایستاده باید مرد» توسط انتشارات سوره‌مهر منتشر و راهی بازار نشر شدند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،چهار دفتر شعر با عناوین «آغاز بی‌نامی»، «روزی که نمی‌دانم»، «تداعی» و «ایستاده باید مرد» به تازگی توسط انتشارات سوره‌مهر منتشر و روانه بازار نشر شده اند.

اولین دفتر شعر با نام «آغاز بی‌نامی» اثری است از احمد شیروانی. این کتاب اولین مجموعه غزل شیروانی است که شامل غزل‌های عاشقانه گهگاه آمیخته با فلسفه است. این کتاب با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۹۴ هزار تومان عرضه شده است.

«روزی که نمی‌دانم» دومین دفتر شعر به قلم راضیه مظفری است. مجموعه اشعار این کتاب حاصل هفت سال زیست شاعرانه مظفری است که در قالب غزل، مثنوی، نیمایی، دوبیتی و رباعی سروده شده است. این کتاب نیز با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۸۵ هزار تومان روانه بازار نشر شده است.

سومین دفتر شعر «تداعی» سروده زینب احمدی است که با غزل‌های عاشقانه و تعدادی غزل آئینی شکل گرفته است. کتاب «تداعی» با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۹۴ هزار تومان عرضه شده است.

آخرین کتاب نیز با عنوان «ایستاده باید مرد» گزیده‌ای از اشعار عاشورایی محمدعلی مجاهدی (پروانه) پدر شعر آئینی کشور است. این کتاب شامل غزل، مثنوی و رباعی‌های عاشورایی است که در مدح و مرثیه امام حسین (ع) و یارانش سروده شده است. اشعار کتاب زبان حال شخصیت‌های کربلا، فضاهای تأثیر انگیز و پراحساس عاشورا را در برمی گیرد.

«ایستاده باید مرد» با شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه و قیمت ۱۵۰ هزار تومان روانه بازار نشر شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ