رضا علیپور:

اینجا بازی پول است در «دخمه» تمرین می‌کنم

اقتصاد ایران: رضا علیپور بعد از صعود به مرحله یک چهارم رقابت های سنگنوردی المپیک به شرایط متفاوتش با حریفانش اشاره داشت و گفت: من در دخمه تمرین می‌کنم، اگر امکانات داشتم آنها به گرد پایم هم نمی‌رسیدند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، رضا علیپور بعد از اتمام رقابت‌های سنگنوردی امروز (سه شنبه ۱۶ مرداد) که با صعودش به مرحله یک چهارم نهایی همراه بود، گفت: هر تلاشی می‌کنم فقط به خاطر مردم است. مسابقه امروز هم خوب بود همه توانم را گذاشتم اما در این رشته یک هزارم ثانیه‌ها تعیین کننده است.

وی ادامه داد: واقعاً مشخص نیست چه اتفاقی می‌افتد. تنها چیزی که مشخص است این است که من همه تلاشم را می‌کنم. خیلی دوست داشتم مانند چهار سال پیش با اقتدار بالا بیایم و مدال طلا را بگیرم اما چکار کنم که دست تقدیر طوری دیگری رقم‌زده است.

علیپور با تاکید بر اینکه امکاناتش قابل مقایسه با رقیبانش نیست، تصریح کرد: ساله است که جنگیده‌ام و به خاطر آن جانباز شده‌ام. در سوز سرمای قزوین تمرین کردم، بابت هر عنوانی که کسب کردم، از قهرمانی جهان گرفته تا رکوردداری جهان، تاوان داده‌ام. البته همه اینها فدای خاک مردم سرزمینم. من ایستاده می‌میرم.

این سنگنورد المپیکی در مورد شرایطی که در رقابت‌های امروز داشت، گفت: تاندون دستم قبل از مسابقه آسیب دید و روی کارم تأثیر گذاشت. البته چون به خاطر رکورد ۵/۰۶ صعود کردم. من بارها باخته‌ام و بارها هم برده‌ام. خاصیت ورزش همین است.

علیپور با تاکید بر لطف خدا و اینکه شامل حالش بوده است، گفت: اینکه به المپیک می‌رسم، لطف پروردگار است، خدا به من محبت دارد و بابت آن شاکرم وگرنه امکانات من کجا و امکانات حریفانم کجا؟! من اگر امکانات حریفانم را داشتم، هیچ کدام از اینها به گرد پایم نمی‌رسیدند. من مجبورم چند برابر تمرین کنم که کمبود امکانات را با توان بدنی جبران کنم.

وی تاکید کرد: اینجا بازی پول است. شما بروید باشگاه من را ببینید. یک چهار دیواری است با چهارتا باکس، اسم آن را باشگاه نیست. در اصل دخمه است.

علیپور در ارتباط با فینال مسابقات گفت: نمی‌دانم روز پنجشنبه چه اتفاقی می‌افتد فقط می‌دانم که هیچ چیزی کم نمی‌گذارم. دست بوس مردم ایران هستم.

این ملی پوش سنگنوردی در رابطه با حضور وزیر ورزش در محل مسابقه اش گفت: تشکر می‌کنم اما خدا کند بعد از مسابقات هم بیایند و امکانات من را ببینند. امکانات را درست نکنند دلیلی بر ماندن ندارم. واقعاً خسته شدم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ