مجید افلاکی:

به توانایی تکواندوکاران ایران ایمان دارم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برنامه های آماده سازی تکواندوکاران به خوبی اجرا شد و ان شالله بتوانیم با عملکرد خوب خود شرمنده مردم عزیز نشویم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مجید افلاکی  درمورد شرایط تیم ملی تکواندو برای حضور در بازی های المپیک گفت: خدا را شکر بعد از یک ماراتن دو ساله تکواندو ایران با دو سهمیه در بخش مردان و دو سهمیه در بخش زنان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارد. ایران در بین کشورهایی است که بیشترین سهمیه را برای این بازی ها در اختیار دارد. در فاصله اندکی به آغاز این رویداد بسیار مهم شرایط خوبی داریم. یوسفی و ایمانزاده به عنوان همکاران من در کادر فنی تلاش زیادی داشتند که اعضای تیم در بهترین شرایط فنی و جسمانی بایز های پاریس را آغاز کنند.

وی افزود: در طول چند ماه اخیر همه ما از رئیس و دبیر کل فدراسیون که حضور دائمی در تمرینات داشتند تا اعضای کادر فنی یک تیم بودیم و برنامه‌هایی که از قبل برای حضوری موفق در المپیک طراحی شده بود را به خوبی پیش بردیم تا اعضای تیم به شرایط ایده ال فنی و بدنی مورد نظر کادر فنی دست پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه در این مدت قهرمانان زیادی در اردوها همراه مردان المپیکی تمرین کردند اظهار داشت: تشکر ویژه ای دارم از تمام قهرمانانی که کنار ما بودند و در اردو حضور داشتند و کمک کردند تا این دو المپین ما به بهترین شکل ممکن تمرین کنند. قهرمانانی که خالصانه کمک کردند که ان شاالله حاصل آن را در پاریس خواهیم دید.

افلاکی ادامه داد: همیشه در این مدت با اعضای تیم صحبت کردیم که بهترین‌های دنیا در آوردگاه المپیک برای کسب مرغوب ترین مدال مبارزه می‌کنند ولی نفرات تیم ما بهترین هستند، به توانایی نفرات خود ایمان داریم و این موضوع را اینجا در پاریس ثابت خواهیم کرد. البته باید بدانیم که میدان المپیک است و سختی‌های خاص خود را دارد. هر چهار نماینده ما در طول یک سال اخیر با رقبای خود مبارزه کرده و تجربه خوبی دارند. آنالیز حریفان هم در دستور کار بود و ساعت‌ها فیلم رقبا را با حضور اعضای کمیته فنی و خود ورزشکاران بررسی کرده و بر همین اساس برنامه تمرینی را طراحی کردیم.

مجید افلاکی: به توانایی تکواندوکاران ایران ایمان دارم

وی در مورد شانس ملی پوشان تکواندو ایران برای کسب مدال گفت: شانس بخشی از ورزش قهرمانی است که نمی‌توان نادیده گرفت، در تمرینات روی همه مسائل فنی، آمادگی جسمانی، روحی و روانی بدنی کار کرده ایم و مسئولان فدراسیون هم که به خوبی کار حمایت و پشتیبانی را انجام دادند. اما باید بدانیم که شکست و پیروزی دو روی ورزش قهرمانی است. تیم ما جوان اما با با تجربه است و خدا را شکر از شرایط آرمانی بسیار خوبی بهرمند هستند.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم در پاریس بهترین عملکرد را داشته باشیم. انگیزه بچه‌ها هم بسیار عالی است، ان شالله که شرمنده مردم عزیز نباشیم و ما را از دعای خیر خود محروم نکنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ