خرید تضمینی ۱۰۲هزار تن گندم در استان مازندران

اقتصاد ایران: ساری- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از خرید ۱۰۲ هزار تن محصول گندم از کشاورزان استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  عباسعلی وفایی نژاد  با اظهار این که کشاورزان استان ۱۰۲ هزار تن محصول خود را به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله استان تحویل دادند، افزود: تاکنون نزدیک به ۱۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات خود را دریافت کردند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران اظهار کرد: مطالبات کشاورزانی که تا ۲۰ خرداد گندم‌های خود را تحویل مراکز خرید تضمینی اداره کل غله استان دادند به طور کامل تسویه شد و بخشی از وجه محصولات تحویلی تا ۸ مرداد نیز به حساب کشاورزان استان واریز شد.

وفایی نژاد تصریح کرد: گندم کاران مازندران از ابتدای خرداد تاکنون بیش از ۱۰۲ هزارتن از محصولات مازاد بر نیاز خود را تحویل مراکز خرید تضمینی گندم اداره کل غله استان دادند.

وی افزود: با همت کارشناسان اداره کل غله از زمان آغاز خرید تضمینی گندم در استان حدود ۳۴ هزار و ۳۰۰ سند مربوط به تحویل گندم ۱۴ هزار و ۲۷۴ کشاورز استان در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون وقفه پس از تحویل گندم توسط کشاورز در سامانه بانک بارگذاری شد.

وفایی نژاد در خصوص باقیمانده مطالبات کشاورزان استان ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های صورت گرفته و تخصیص منابع لازم به صورت متمرکز و کشوری پرداخت خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با اشاره به روزهای پایانی برداشت گندم در مزارع کوهستانی استان خاطرنشان کرد: مراکز خرید تضمینی در مناطق کوهستانی و همچنین مرکز سیلوی شهید میرزاپور نکا همچنان آماده دریافت گندم از کشاورزان عزیز استان هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ